Šta GTA 6 treba da nauči od Red Dead Redemption 2 - 7 ključnih aspekata!
Grand Theft Auto 6 je jedna od najiščekivanijih video-igara svih vremena, a zajednica sa nestrpljenjem očekuje najavljeni trailer. Veliki deo zajednice takođe izražava želju da Rockstar Games crpi inspiraciju iz Red Dead Redemption 2 za svoje karakteristike. RDR2 je objavljen 2018. godine i ispunio je sva očekivanja igrača!
Ovaj naslov ostavlja trajan utisak na zajednici zbog svoje igre, grafike, pažnje prema detaljima i još mnogo toga. Iz tog razloga, igrači žele da Grand Theft Auto 6 koristi mnoge postojeće karakteristike iz ovog naslova, dok dodaju nekoliko svojih. To bi osiguralo da ova igra postane bolja od bilo kojeg drugog iskustva koje je Rockstar do sada ponudio.
7 stvari koje GTA 6 treba da nauči i usvoji iz Red Dead Redemption 2
- Složena mapa sa aktivnim ekosistemom
Veći deo zajednice imao je zamerke prema Grand Theft Auto 5 zbog nedostatka aktivnog ekosistema i slabo naseljenih lokacija na mapi. Red Dead Redemption 2 nudi gusto naseljenu mapu sa uvek prisutnim aktivnostima. Rockstar Games bi trebao da pokuša da ugradi aktivan ekosistem i gusto naseljenu mapu u GTA 6.
- Realističan sistem poternice
RDR2 ima složen sistem poternice/časti koji utiče ne samo na statistike likova, već i na to kako se završava priča. Sistem poternice u Grand Theft Auto naslovima izgubio je svoje značenje. Rockstar Games bi trebalo da usvoji pristup ovom mehanizmu iz RDR2 i pokuša da ga unapredi.
- Prilaz sa jednim protagonistom
Više protagonista nikada nije dobro funkcionisalo u svetu video-igara. To samo deli radnju i smanjuje vreme ekrana likova. GTA 5 je patio od ovog problema, dok je RDR2 pristupio priči sa jednim protagonistom – Arthurom Morganom. Ovo ne samo da je omogućilo razvoj njegovog lika, već je igračima omogućilo i bolje povezivanje s njim.
- Sloboda prilagođavanja oružja
Dok Grand Theft Auto 5 ima mnogo opcija prilagođavanja vozila, ne postoji slična opcija za oružje. RDR2 pruža različite opcije modifikacija koje mogu transformisati običnu pušku u nešto egzotično. Rockstar bi trebalo preuzeti beleške iz ovog naslova i dodati više opcija prilagođavanja oružja u GTA 6.
- Unapređena veštačka inteligencija
Veštačka inteligencija i neigrivi likovi videli su najveće poboljšanje u RDR2 u odnosu na GTA 5. Unapređena veštačka inteligencija prema NPC-jevima jedna je od stvari koje bi developeri GTA 6 mogli usvojiti. Interaktivna veštačka inteligencija može učiniti igru ne samo realističnom, već i učiniti šetnju kroz mapu zanimljivijom.
- Unapređeni obračuni sa policijom
Policijski obračuni, slično sistemu poternice, postali su dosadni i beskorisni u GTA igrama. RDR2 ima bolji sistem potere u poređenju sa GTA 5, gde su šanse da lik umre veće. Stvarni obračun sa policijom takođe je zanimljiviji u RDR2, čineći celokupno iskustvo uzbudljivim.
- Neočekivane sporedne aktivnosti
Iako je zabavno završiti glavne misije i njihove povezane sporedne zadatke, susretanje sa neočekivanim opcionalnim aktivnostima neuporedivo je uzbudljivije. GTA 5 ih retko nudi, gde igrači retko nailaze na slučajne NPC-ove koji pokreću neki poseban zadatak. S druge strane, RDR2 ima mnoštvo sporednih aktivnosti, gde se neigrivi entiteti mogu pronaći kako učestvuju u ritualu ili nekoj nelegalnoj aktivnosti. Rockstar Games bi trebalo razmotriti uvođenje ove karakteristike u GTA 6.