Reklamacije
Ostvarivanje prava na reklamaciju po osnovu saobraznosti
Firma GAME CENTAR DOO kao prodavac je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi GAME CENTAR DOO.
Izjavljivanje reklamacije
Radi ostvarivanja prava u vezi sa saobraznošću robe i garancijom, potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju, a dodatna pravila važe za proizvode (robu) kupljene preko sredstava komunikacije na daljinu (putem interneta, telefona, poštom ili drugim sredstvima komunikacije na daljinu). Pre izjavljivanja reklamacije preporučujemo proveru svih neophodnih uslova za nesmetan i propisan rad kupljenih proizvoda.
Predaja proizvoda na reklamaciju
Kako bi potrošač ostvario pravo na izvršenje reklamacije, neophodno je, pri predaji proizvoda na reklamaciju, da uz isti priloži svu dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, originalni garantni list i/ili račun kojim se potvrđuje kupovina proizvoda koji se reklamira. Poželjno je, ali ne i neophodno da kupac preda i originalnu ambalažu proizvoda. Uz prethodno navedene stavke, poželjno je navesti i što detaljniji opis neispravnosti kako bi se olakšala i ubrzala provera neispravnosti proizvoda od strane ovlašćenih lica. Opis neispravnosti, naziv proizvoda, proizvođač, oznaka modela, serijski broj i ostali podaci se unose u za to predviđen obrazac. Prilikom prijema proizvoda na reklamaciju jedan od primeraka obrasca potrošač dobija kao dokaz predaje proizvoda na reklamaciju.
Napomena: GAME CENTAR DOO ne može da preuzme odgovornost za korisničke podatake koji se nalaze u memoriji uređaja pa se preporučuje pravljenje kopije željenih podataka pre predaje proizvoda na reklamaciju.
Slanje proizvoda na reklamaciju
Pri slanju proizvoda na reklamaciju važe iste odredbe kao u slučaju predaje proizvoda na reklamaciju. Proizvodi koji se šalju na reklamaciju kurirskom službom, poštom ili drugom paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakovani. U suprotnom, služba paketne distribucije može odbiti prijem takvog paketa. Za sva eventualna fizička oštećenja proizvoda koja nastanu u toku transporta odgovornost preuzima služba paketne distribucije.
Mesto prijema reklamacija
Neoštećena roba može da se donose lično u neki od naših objekata ili putem pošte pošalje na:
GAME CENTAR DOO - Danila Kiša 14, 21000 Novi Sad
GAME CENTAR DOO - Žička 20, 11000 Beograd
GAME CENTAR DOO - Tošin bunar 181, 11070 Novi Beograd
Rešavanje reklamacije
GAME CENTAR DOO je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu za reklamaciju i predlogom njenog rešavanja (Zakon o zaštiti potrošača, član 58). Zamena proizvoda pre provere dokumentacije i navedenih nedostataka nije moguća, osim ukoliko u cenovniku ili garantnom listu nije drugačije naznačeno (npr. ukoliko je za određeni proizvod naznačeno da se u slučaju reklamacije može zameniti u garantnom roku).
GAME CENTAR DOO će po prijemu reklamacije potrošaču elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, kao i delovodni broj pod kojim je zavedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
GAME CENTAR DOO poštuje zakonski rok za rešavanje reklamacije, a to je 15 dana od prijema robe i dokumentacije ili 30 dana ukoliko je u pitanju tehnička roba ili nameštaj.
Preuzimanje proizvoda sa reklamacije
GAME CENTAR DOO se obavezuje da će korisnika reklamacije obavestiti o tome da je proizvod, koji je predat na reklamaciju, popravljen ili zamenjen, najkasnije sledećeg radnog dana nakon izvršenog servisa ili prijema popravljenog proizvoda od strane ovlašćenog servisa.
Korisnik reklamacije je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda sa reklamacije obrazac preda ovlašćenom licu – u suprotnom korisnik neće moći da preuzme proizvod sa reklamacije.
Korisnik je dužan da popravljeni / zamenjeni proizvod preuzme najkasnije 30 (trideset) dana od trenutka kada dobije obaveštenje o razrešenju reklamacije. Nakon isteka tog perioda GAME CENTAR DOO ne preuzima nikakvu odgovornost za dati proizvod.
Napomena: Korisnik reklamacije je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda ustanovi kompletnost: u slučaju zamene za novi proizvod – fizičku neoštećenost, a u slučaju popravke – stanje u kojem je proizvod bio pri predaji na reklamaciju. Naknadne reklamacije po tom pitanju neće biti prihvaćene.
Kada nije moguće ostvariti reklamaciju?
Reklamacija se ne uvažava u slučaju nedostatka, oštećenja i kvarova nastalih nepravilnim i nestručnim rukovanjem, nepravilnim održavanjem, korišćenjem neodgovarajućeg potrošnog materijala, kao i u slučaju intervencije od strane neovlašćenih lica ili servisa. Takođe, reklamaciju nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled neispravnih električnih instalacija, nestabilnog napona, usled strujnog udara i elementarnih nepogoda kao što su požari, poplave, zemljotresi i sl.
Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.
GAME CENTAR DOO će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
Login and Registration Form