Često postavljana pitanja / FAQ
Ažurirano 30. oktobra 2022.Informacije o pošiljkama
Načini dostave i isporuke pošiljaka?
- Brzom poštom na teritoriji Srbije, ukoliko je vrednost robe veća od 4.999 dinara dostava je BESPLATNA
- Lokalna dostava na teritoriji Novog Sada u roku od 2 sata istog dana
- Brza dostava u Beogradu i Novom Sadu putem GLOVO aplikacije
Za koliko vremena mogu doći do željenog artikla?
- U našim prodavnicama – odmah - Beograd - Žička 20, Novi Beograd - Tošin bunar 181 i Novi Sad, Danila Kiša 14
- Ultra brza isporuka u Novom Sadu, za 1-2 sata istog dana Eko kurir može doneti do Vaše adrese
- Sva mesta u Srbiji, sledeći radni dan od dana poručivanja
Odgovori na najčešća pitanja
Kojom kurirskom službom šaljete pakete?
Pakete šaljemo kurirskom službom City Express. Svi paketi su dobro upakovani i osigurani.
Koje je radno vreme prodavnica i web shop-a?
Radno vreme i lokacije naših prodavnica možete videti na: gamecentar.rs/gde-kupiti , a webshop radi 24h svaki dan.
Svi ostali detalji se nalaze na našoj kontakt stranici: gamecentar.rs/kontakt
U koja mesta radite isporuku? Isporuka na Kosovo i Metohiju?
Isporuku radimo na aposlutno sva mesta u Srbiji, više o tome na: gamecentar.rs/dostava
Radimo isporuku i na Kosovo i Metohiju, ali isključivo uz prethodnu uplatu robe na žiro račun preko predračuna koji vam dostavljamo.
Koji su dostupni načini plaćanja i rate u Game Centar prodavnicama?
Plaćanje je omogućeno svim dostupnim sredstvima. Tu su: gotovina, platne kartice, čekovi do 12 rata, uplate preko računa ili uplatnica, online karticama, itd.
Sve informacije o dostupnim načinima plaćanja možete pronaći ovde: gamecentar.rs/nacini-placanja
Koliko dugo se čeka na isporuku?
Ukoliko robu poručite do 13.00, pakete možete očekivati u roku od 24 h. Ako ste iz Novog Sada, robu možete dobiti u roku od 2 sata istog dana.
Gde je moj paket i kako da pratim pošiljku koju očekujem?
Sve pošiljke poslate brzom poštom mogu se pratiti pomoću koda pošiljke koji štiže na Vaš mail, nakon što kurir preuzme paket. Na ovoj stranici možete uneti kod za praćenje i momentalno dobiti sve informacije o statusu vašeg paketa: cityexpress.rs/pracenje-posiljaka/
Svakako uvek možete da nas pozovete na neki od brojeva telefona: 069 759 859 ili 021 30 15 370
Čemu služe nagradni poeni i kako se koriste?
GAME CENTAR nagrađuje vernost svojih korisnika nagradnim poenima. Poene možete da iskoristite prilikom kupovine u GAME CENTAR web shopu, a sve detalje o tome, možete pronaći na: gamecentar.rs/nagradni-poeni
Šta da radim ako mi ne radi proizvod kupljen kod Vas ili imam reklamaciju?
Vi - kao naš kupac ste maksimalno zaštićeni i nemate razloga za brigu čak i ako se dogodi da dođe do problema sa nekim od proizvoda. Za sve tehničke uređaje dobijate garantni list i imate pravo da izjavite reklamaciju ukoliko primetite nedostatak.
Sve informacije o reklamacijama možete pronaći ovde: gamecentar.rs/reklamacije
Koga da kontaktiram u slučaju da imam neka pitanja?
Za sva pitanja koja imate možete nam se obratiti na sledeće načine:
- Telefonom na broj 069 759 859 ili 021 30 15 370
- Email-om na office@gamecentar.rs
- Lično na našoj adresi Danila Kiša 14 u Novom Sadu
Da li mi je potreban registrovan nalog da bih poručio robu?
Ne, ako ne želite. Potrebno je samo kada završite vašu kupovinu upišete Vaše podatke za dostavu.
Doneo bih konzolu ili drugi uređaj na servis, koliko to traje i koliko košta?
Game Centar servis vam nudi održavanje i popravke svih vrsta konzola i gaming opreme kako za vreme garantnog roka tako i nakon isteka zakonske garancije.
Kod nas nema skrivenih troškova. Plaćate samo ako popravimo uređaj i ako prođe naše testiranje.
Trajanje servisa zavisi od više faktora poput: vrste problema (kvara) koji imate, vremena potrebnog za preciznu dijagnostiku problema, obima posla servisa u datom momentu.
Rutinske stvari poput čišćenja konzola, zamene lasera ili hard diska se u 99% situacija završavaju istog dana (u roku od nekoliko sati od prijema), dok komplikovaniji zahtevi ponekad zahtevaju malo više vremena. Vi kao naš klijent svakako po prijemu dobijate grubu prognozu trajanja, a nakon zaprimanja dobijate telefonska obaveštenja sa statusom vašeg zahteva.
Nakon utvrđivanja problema call operater će vas pozvati i saopštiti cenu popravke. Dijagnostika je potpuno besplatna, a za popravljene uređaje dajemo garanciju.
Šta je PEGI klasifikacija igara i kako se čitaju oznake?
PEGI je skaćenica od Pan European Game Information i predstavlja organizaciju koja vrši klasifikaciju video-igara prema starosnim grupama.
Više detalja o PEGI oznakama možete pronaći na: gamecentar.rs/PEGI
Login and Registration Form