Novi Gears (of War) ciljaće na glatkih 60 sličica u sekundi na konzoli, ali će na PC-u igračima ponuditi i duplo više od toga.

Gears of War serijal uvek je nastojao pomeriti granice što se tiče prezentacije. U eri Xbox 360 konzole bio je to najbolji demonstrator Epicovog Unreal engine-a treće generacije. Iako je serijal u međuvremenu prešao u ruke Microsofta i razvojnog tima The Coalition, tradicija donošenja vizuelne raskoši nastavila se i sa četvrtim nastavkom, a kako nam je nedavno obećano, nastaviće se i sa peticom. Da stvari budu još uzbudljivije, Coalition za Gears 5 obećava najlepši svet koji smo do sada videli u Gears igrama. Međutim, developeri neće ciljati samo na prezentaciju u dizajnu i efektima već i na lepotu ukupnog pokretanja igre. S obzirom na to da Microsoft ima trenutno najsnažniju konzolu na tržištu, Gears 5 biće im “pokazivanje mišića” pa će se na Xbox One X vrteti u 4K rezoluciji na 60 sličica po sekundi (odmah ćemo se ograditi ako kažemo dynamic). https://www.youtube.com/watch?v=8Y0Wdei6K5U   Gears 5 će kao Xbox Play Anywhere naslov biti dostupan i u PC verziji za Windows 10, što će biti interesantno jer se ova verzija razvija potpuno nezavisno, a developeri obećavaju da ćemo je uz odgovarajući hardver igrati i na 120 sličica po sekundi (čitaj najskuplje procesore i grafičke karte). Developeri iz The Coalition-a tvrde kako su dosta toga naučili iz Gears of War-a 4 pa će sve veštine optimizacije iskoristiti i na petici. Inače bi sumnjali u taj njihov optimizam, da pomenuti Gears 4 nije bio izuzetno dobro optimizovan pa je i dan danas jedna od najlepših igara na PC-u, a radi bez problema čak i na najvećim kantama od računara.