• Devin Booker MyPLAYER dres
  • Devin Booker igrač sa 95 rejtingom

Dodatni Preorder bonus:

• 2,000 Virtuelnih novčića
  • MyTeam igrač sa 95 rejtingom
  • Puma majica za MyCAREER

UĐITE U PRAVU IGRU - Igrajte kao omiljeni NBA i WNBA timovi i zvezde i iskusite autentičnost profesionalne košarke na najvišim nivoima. Uz najbolju vizuelnu prezentaciju u klasi i AI igrača, najnovije spiskove i istorijske timove i još mnogo toga, igra se nikada nije osećala stvarnijom i potpunijom nego u NBA 2K. Osetite energiju gomile, intenzitet takmičenja i beskrajnu zabavu jednog od najdubljih sportskih proizvoda u igrama danas.

MICHAEL JORDAN SE VRAĆA - Zakoračite na teren u najdefinitivnijem iskustvu Michael Jordana do sada sa Jordan izazovima. Proživite 15 istorijskih utakmica iz Jordanove slavne karijere. Deset originalnih izazova se vraćaju iz NBA 2K11 potpuno obnovljeni od početka uz 5 potpuno novih trenutaka. Vratite se u prošlost dok igrate kroz ove kultne performanse koje uključuju tačnu prezentaciju igre, arene i najavljivače, dok slušate NBA influencere koji su iz prve ruke iskusili legendu koja je nastala.

DOĐITE DO LIGE - Ispunite svoje snove u NBA ligi dok kročite ka veličini na dramatičnom putovanju u MyCAREER. Uspostavite odnose, izgradite svoju reputaciju i savladajte teške prepreke koje ispituju čak i igrače koji najviše obećavaju. Diverzifikujte svoj brend van terena i učinite svoje ime onim za pamćenje na terenu; Sve dok igrate sa svojim prijateljima ka vrhu u NBA 2K. Ovde odlučujete. Kako ćete napisati svoju priču?

BUDITE DEO VELIKE HOOPS ZAJEDNICE - Bilo da živite u gradu (za PlayStation 5 i Xbox Series X/S) ili u susedstvu (za PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch i PC) u najvećoj i najživljijoj zajednici obruča na svetu. Uz svoj MyPLAYER uključite se u posao, predstavite i dominirajte terenima. Možete da trenirate u Gatorade objektu za obuku, pokupite najnoviju opremu na SWAG’S-u i takmičite se tokom cele godine u raznim događajima. Budite baller koji želite da budete u sopstvenom košarkaškom klubu NBA 2K.

IZGRADITE SVOJ DREAM TEAM - Napravite najjači fantasy spisak današnjih NBA zvezda i jučerašnjih legendi u MyTEAM-u. Izuzetno korisno iskustvo sakupljanja i takmičenja, MyTEAM kombinuje uzbuđenje otkrivanjem i dobijanjem vaših omiljenih karata igrača i intenzitet preuzimanja najboljih spiskova koje MyTEAM zajednica nudi. Igrajte, zarađujte i takmičite se kroz izazove, turnire i još mnogo toga.

PREUZMITE KONTROLU NAD SVIM - Preuzmite kontrolu kao generalni direktor - ili nadgledajte celu ligu od samog vrha kao komesar - u najsveobuhvatnijem iskustvu simulacije upravljanja: MyNBA i MyWNBA (MyGM i MyLEAGUE za PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, i PC). Donosite timske, kadrovske i druge velike odluke koje će odrediti uspeh tima na putu do dinastije, i eksperimentišite sa novim pravilima, formatima takmičenja i drugim odlukama širom lige koje će oblikovati sport na izvanredne načine.

ISKUSITE NAJNOVIJE I NAJBOLJE - U NBA 2K se uvek može vratiti nešto novo: najnoviji NBA / WNBA spiskovi i rejtingi igrača, novi izazovi i karte igrača u MyTEAM-u, najsvežija oprema i košarkaški događaji u gradu / susedstvu i mnogo više. Sa sve većim sadržajem i jednim od najstrastvenijih obruča, košarka se nikad ne zaustavlja u NBA 2K.

SWITCH NBA 2K23

Questions on SWITCH NBA 2K23