ŽanrAkcione, Avanture, Open World, Third Person Shooter

Datum Izlaska : 17.09.2013

3.999,00 din.

PS4 pro last of us 2 cena prodaja

Grand Theft Auto V igra je bez dileme jedna od najboljih igara koja je ikada napravljena.

IGRA SE VIŠE NE PROIZVODI NA DVD-U ALI POSTOJI DIGITALNA VERZIJA - CDKEY ZA AKTIVACIJU >>> GTA5 IGRICA PRODAJA

Grand Theft Auto V nas vraća u Los Santos, virtuelnu re-kreaciju Los Anđelesa, u kojoj smo poslednji put uživali u GTA: San Andreas. Grad i bliža okolina realizovani su na način koji ne ostavlja mesta sumnji da je razvoj igre pojeo pet godina i 100+ miliona dolara. Svet je posejan neverovatnom količinom detalja, aktivnog i pasivnog sadržaja: u pauzama story misija ovde možete igrati golf, tenis, pikado, skakati padobranom, ići u striptiz klub, trenirati u streljani, trkati se u gradu i divljini, trgovati na berzi, ići u lov, šlepovati vozila za pare, leteti...

Tu je i GTA ONLINE mod koji omogućava igranje preko interneta.

GTA V je prva GTA igra koja renderuje morsko dno, tako da ovde možete i roniti na dah ili u batiskafu, tražiti blago u potonulim brodovima i šta sve ne. Svako oružje i vozilo u igri možete podešavati po sopstvenom nahođenju, trošeći novac na kozmetičku personalizaciju i budženje upotrebnih osobina. Nema čega nema. GTA V je remek delo. Nekada je bio skup najmanjih zajedničkih sadržalaca raznih žanrova igara. Danas je, podignuvši sve te elemente na daleko viši nivo, sve njih - prerastao!

GTA

Game Centar prodaje nove i korišćene originalne igrice za PS4, XBOX1, PS3 i PC po povoljnim cenama.

Ako vas zanimaju ŠIFRE za GTA 5, možete ih pogledati na našem blogu >> ŠIFRE ZA GTA 5

Ni jedna open world igra današnjice jednostavno nije ni do kolena gigantskom, zaraznom i jednostavno zabavnom svetu Grand Theft Auta 5. Igra toliko toga nudi za razliku od prethodnih igara u serijalu, mnogo više grafičkih detalja, ismejavanje propagandi iz stvarnog života putem radija, dijaloga, monologa ili radnji, naravno, vrvi i seksom, alkoholom i drogom. Igra je još uvek ona stara, samo sa bogatijim sadržajem. Sa objektivne tačke gledišta, Rockstar je sa GTA V napravio revoluciju u serijalu u svakom aspektu, drugim rečima - igra je definitivno najbolja svoje vrste.

Pod mnoštvom sadržaja mislimo da je nemoguće da vam dosadi, jednostavno je nemoguće da odigrate svaku story misiju u cugu, igra vas sama odvuče u svoje dubine, da istražujete, da se vozite po gradu, pustinji, da skačete sa Mt. Chilliada, da se bavite raznim aktivnostima od igranja pikada i golfa, do yoge. Može se reći da je GTA 5 vrhunac onoga što nam PS4, XBOX One konzole i PC mogu ponuditi.

PCG Grand Theft Auto V (GTA 5 )

Recenzije korisnika

Recenzija
Moje iskreno misljenje GTA V je jako kvalitetna igrica svakom bih je preporucio pogotovo story mod... MP ima dosta zanimljivih stvari ali mora da se cuvamo Citera(hakera) sto im je svrha kvariti game play evo naprimer jedan Haste mozete pogledati takodje na mom Youtube kanalu Zove se Prison Break tu mozete pogledati, jako mi se svidja igrica pogotovo sad kada je dosao mod preko koje moze da se igra GTA 5 RP gde mozete imati svoj posao i sve ostalo preko FIVEM sve u svemu od mene igrica ima cistu 1000000000 PREPORUCIO BIH JE SVAKOME
Napisao Aleksandar / (Poslato 3.5.2020.)
gta 5
Gta 5 je stavrno dobra igrica igrao sam je dosta dok me neki lik banovao