KonekcijaŽično

OsvetljenjeFull RGB

25.999,00 din.

Novi Sad: nema na stanju

• god of war ragnarok Prodaja

Prodaja Asus ROG Delta S RGB gejmerske slušalice // Super cena.

Gejmerske slušalice Asus ROG Delta S - premium kvalitet za istinsku prednost nad protivnicima. Multiplatformske slušalice sa sjajnim Hi-Res ESS 9281 Quad-DAC sistemom zvuka i cirkularnim RGB osvetljenjem možete koristiti na PC računarima, konzolama i pametnim uređajima. ESS Quad-DAC sistem važi za lidera industiji zvuka sa beprekorno detaljnim i istinitim zvukom. Ergonomski dizajnirane slušalice u obliku obrnutog slova D poseduju hibridne ROG jastučiće koji omogućavaju lagodnu igru i tokom gaming maratona.

ASUS

Asus ROG Delta predstavljuju prvu headset sa Hi-Fi-Grade ESS 9281 quad DAC, koji isporučuje besprekorno jasan i detaljan zvuk kako bi profesinalnim igračima pružio prednost potrebnu za pobedu. Četiri ESS 9281 DAC-a nude neverovatnu obradu zvuka visokog nivoa, pri čemu svaki DAC posvećuje svoju procesorsku snagu podskupu zvučnog frekvencijalnog opsega - od najnižih, srednjih, visokih do ultra visokih. Četiri signala se zatim kombinuju i daju najjasniji zvuk sa impresivnim 127 dB, što predstavlja značajnu prednost u odnosu na druge slušalice, a od izuzetnog je značaja kod FPS igrača. Kao rezultat svega toga, možete čuti i smstiti zvukove iz igre sa neverovatno preciznom tačnošću, omogućavajući vam da bolje procenite udaljenost, pravac koraka, lokalitet neprijatelja i drugo. Dolaze sa adapterom USB-C na USB 2.0 koji omogućava da slušalice koristite i na konzolama i drugim pametnim uređajima.

Slusalice

Uz pomoć ASUS Aura Sync tehnologije i cirkularnog RGB osvetljenja kreirajte boje osvetljenja po svojoj volji. Ergonomski D-padovi poklapaju se da oblikom ušiju i prigušuju pozadinsku buku do 20% svojom ergonomijom. Zvučnici unutar slušalica su nagnuti pod uglom od 12° kako bi se podudarale sa prirodnim uglom ušne školjke i na taj način omogućava zvučnom signalu da putuje direktno u ušni kanal. Slušakice dolazi u kombinaciji sa 2 ROG hibridna jastuka za uši - tako da je izbor na igraču. Jedan par kombinuje proteinsku kožu i tanku mrežicu od prozirne tkanine i čini slušalice završene za kraće partije ili slušanje muzike, dok je drugi par deblji, ali sa jačim i bržim hlađenjem postaje idealan za dugotrajne gaming maratone. Mikrofon je skidajući, jednosmerni i isporučuje kristalno čist zvuk. U prilog tome govore i sertifikati Discord-a i Teamspeak-a.

Ključne karakteristike:

• HiFi ESS 9281 Pro quad DAC
  • Hi-Res audio sa Essence Driverima za jak bass
  • detachable mikrofon sertifikovan za Discord i TeamSpea
  • RGB osvetljenje
  • 2 seta Fast Cooling jastučića

Specifikacija:

Proizvođač Asus
Tip Gejmerske slušalice
Model ROG Delta S
Boja Crna
Povezivanje Žične, USB, USB-C
Reprodukcija zvuka Hi-Res ESS Quad-DAC
Kompatabilnost PC, MAC, Mobile device, PlayStation® 4, Nintendo Switch
Zvučnik 50 mm, Neodijum
Impedensa 32 Ohm
Raspon frekvencije (slušalice) 20 Hz - 40000 Hz
Mikrofon Da, Uni-Directional
Raspon fekvencije (mikrofon) 100Hz - 10000 Hz
Kompatabilnost PC, PlayStation 4, Nintendo Switch
Fleksibilan mikrofon Da
Raspon fekvencije (mikrofon) 100 Hz - 10000 Hz
Osetljivost  -40 dB
Kabl USB-C cable: 1.5M, USB 2.0 cable: 1M
Težina 300 g
Dodatno Skidajući mikrofon, ROG Hybrid ušni jastučići, USB-C ka USB 2.0 (Type-A) adapter
Prava potrošača Zagarantovana sva prava kupaca po osnovu zakona o zaštiti potrošača
Razno Link proizvođača

Gejmerske slušalice ASUS ROG Delta S

Recenzije korisnika

Odlične slušalice!
Ovo je prvi artikal koji sam kupio od ROG-a i od tada sam se zaljubio! Prvobitno sam kupio slušalice samo za funkciju ANIME, ali sam vrlo brzo shvatio da je kvalitet zvuka odličan! Mogu da prilagodim skoro sve na ovim slušalicama, animaciju, osetljivost mikrofona, ekvilajzer, pa čak i kvalitet zvuka! Čak i ako ne planirate da igrate igre, ove slušalice su odlične za gledanje filmova ili samo za ioutube! Oh, i deo mikrofona sa slušalica se skida tako da možete da ga koristite za ćaskanje kad god poželite. Veoma sam zadovoljan ovim i osećam se kao da mi više nikada neće trebati još jedan par slušalica!
Napisao Marijan / (Poslato 8.8.2022.)
Best headphones
Све у свему, квалитет звука АСУС РОГ Делта С гаминг слушалица је веома пријатан. Најприкладнији је за конкурентне играче и стримере који играју много игара, углавном фпс игрица. И не само то, РГБ осветљење и квалитет звука се могу подесити преко њиховог софтвера, и то је прилично лако.Звук је оштар и побољшаће већину игара.Веома сам задовољан овим и осећам се као да ми више никада неће требати још један пар слушалица.
Napisao Kanesjohn / (Poslato 5.8.2022.)
Sve preporuke
Kvalitetne slušalice, zvuk je odličan. Prijanjaju odlično na uši, pogotovo kod manjih ušnih školjki, jer ih potpuno prekriju. Ne smetaju čak ni ako nosite naočare. Mekani jastučić ne opterećuje teme, nisu teške. Odvojivi mikrofon sa lampicom koja označava njegovu uključenost je odlična za konferencije i razgovore u igri. Dolaze uz dva para jastučića. Kabl je dobro obložen i ne uvija se. Različiti modovi zvuka koji se podešavaju preko aplikacije zaista doprinose boljem doživaljaju. Redovna cena je visoka, ali na sniženju se isplati kupiti. Odlična sinhronizacija sa ostalim Aura (ROG) uređajima.
Napisao Marko / (Poslato 11.7.2022.)
Savrsene slusalice
Zvuk je kristalno cist takodje i bass koj je neverovatan.Jastucici odlicno nalezu preko usiju i na glavi. Prepoznatljiv Asusov dizajn koj dominira u svakom pogledu kvaliteta i dizajna. Kabli je odradjen od kvalitetnog materijala pletenog. Odlican zvuk za fps igre i tako i slusanje muzike. SVAKA PREPORUKA
Napisao Martin / (Poslato 31.1.2022.)
Odlicne
Zvuk kristalan Bas nenormalan Mikrofon ne znam zasto se ne zove studijski kad je zvuk bolji nego uzivo.Imao sam priliku da testiram mnostvo skupljih i jeftinijih modela, ali ovaj headset zasluzuje titulu definitivno.Lezi taman na glavu, jedina mana po meni, je sto nema jos neko rgb osvetljenja, ali opet to je samo ukus ! 10/10 ocena
Napisao Mihailo22 / (Poslato 27.1.2022.)
Odlične slušalice za FPS igre i muziku
Kupio sam slušalice prošle godine i od tada do sada me služe kao da nisu uopšte korišćene. Odlično naležu preko glave i dobar pritisak imaju na ušima. Dobar dizajn, kvalitet zvuka i mikrofona su prisutni, tu je ASUS prevazišao sebe. Dobre su za FPS igre, ali i obično slušanje muzike, pogotvo bas i izolovanje od stranih buka kojima slušalice raspolažu. Svaka preporuka za ove slušalice!
Napisao Marko / (Poslato 26.1.2022.)
Sklad cene i kvaliteta
Asus Rog Delta S najbolje top notch slusalice. . Unapredjen Quad Digital u Analog converteru iz ESS-a. Proizvode nestvarno realističan zvuk. Udobnost, lagana tezina i savrseni dizajn.
Zaista sklad cene i kvaliteta.
Napisao Andreja / (Poslato 17.6.2021.)
Nestvarne slusalice
Asus Rog Delta S su jedne od vodecih top notch slusalica danasnjice. Zahvaljujuci unapredjenom Quad Digital u Analog converteru iz ESS-a. Proizvode nestvarno realističan zvuk. Njihova tezina i udobnost je takodje jedna od velikih prednosti ovih slusalica, od samo 285 grama. Uz dodatne 4 zone RGB-a, san su svakog gejmera danasnjice!
Napisao Lalović Pavle / (Poslato 10.6.2021.)

Questions on Gejmerske slušalice ASUS ROG Delta S