Animator u Naughty Dog-u objasnio nam je kako funkcioniše sistem "sreće" u životu Nathana Drakea, junaka Uncharted igara.

Serijal Uncharted igara sa nama je već duže od jedne decenije i o njemu znamo dosta zanimljivosti. Znamo, npr, da su braća Drake u originalnom scenariju Uncharteda 4 trebali biti žestoki neprijatelji. Međutim, postoji čitav niz detalja koji su poznati samo kreatorima igara, ekipi Naughty Doga. Srećom, neki od njih voljni su podeliti te tajne sa ostatkom sveta. https://www.youtube.com/watch?v=DsIeYgGh-80   Animator Jonathan Cooper, koji je nekad davno radio u BioWare-u a sada je deo Naughty Doga, na Twitteru je otkrio zanimljivost koju je saznao odmah po dolasku u svoj trenutni studio. Naime, Cooper je fanovima Uncharteda poručio kako Nathan Drake zapravo ne prima hitce, odnosno metke. Kada se ekran zacrveni, to ne znači pretnju za njegovo zdravlje, već pretnju za njegovu “sreću”. Drake u igri može primiti samo jedan metak pre smrti, a prima ga (he he) tek kada mu ponestane sreće prilikom izbegavanja metaka. Cooperovo saznanje odmah je potvrdila i bivša scenaristkinja Uncharted igara, Amy Hennig pa je ponudila i dodatno objašnjenje zašto se Naught Dog odlučio za pristup “sreće” umesto zdravlja. Kako Hennig kaže, filmovi poput Indiane Jonesa bili su uzor za Uncharted igre pa su sa njima morali ostati dosledni duhu i tonu filmova kojima su na neki način odavali počast. Drugim rečima, Uncharted nikada nije bio zamišljen kao igra u kojoj bi glavni junak prolazio torture kakve je npr. prolazila Lara Croft.