Savršene za gejmere - Detaljna recenzija Razer BlackShark V2 Pro slušalica!

26. septembar 2023. 99 pregleda

U svetu gejming periferija, malo imena nosi toliko težine i poštovanja kao Razer. Poznat po guranju granica inovacija, Razer je stekao odanu grupu igrača koji traže vrhunsko iskustvo. Razer BlackShark V2 Pro je pionir bežičnih igračkih sposobnosti u njihovoj bogatoj ponudi. Dizajnirane da zadovolje zahteve takmičarskog i uživajućeg igranja, ove slušalice obećavaju da će redefinisati audio izvrsnost i pružiti nezabeleženo iskustvo igračima.

Razer BlackShark V2 Pro

Za razliku od Razerove uobičajene ekstravagancije, BlackShark V2 Pro usvaja suptilniji estetski pristup, sa fokusom na performansama. Kod ovih slušalica je sve u suštini, usmerene su na pružanje vrhunskog kvaliteta zvuka, udobnosti tokom celog dana i niza naprednih funkcija koje zadovoljavaju zahtevne igrače. Stoga, naša recenzija pruža duboko istraživanje različitih atributa BlackShark V2 Pro gejmerskih slušalica, od ergonomske konstrukcije i kvaliteta izrade do detalja njihovih audio performansi. Takođe smo istražili softverski ekosistem BlackShark V2 Pro slušalica. Kao što se očekivalo, uz ove slušalice dolazi poznati Razer-ov Synapse softver, koji korisnicima pruža spektar prilagodljivih opcija koje idu daleko iznad osnovnog podešavanja zvuka. Sa THX virtualnim surround zvukom, kontrolama ekvilajzera i čak unapred postavljenim opcijama koje su dizajnirane u saradnji sa profesionalcima iz esporta, softver omogućava korisnicima da prilagode svoje audio iskustvo prema njihovim jedinstvenim preferencama.

Bez obzira da li si takmičarski igrač koji traga za pobedom ili audiofil koji traži duboko uronjene zvučne pejzaže, pridruži nam se dok otkrivamo nijanse koje čine Razer BlackShark V2 Pro privlačnim takmičarem među bežičnim gejmerskim slušalicama. Došlo je vreme da saznamo kako Razerova odstupanja od uobičajene putanje tretiraju dužnost za koju su dizajnirane i mnoge druge audio zadatke koje će PC entuzijasti postaviti pred njih.

Razer BlackShark V2 Pro

Razer BlackShark V2 Pro stoji na čelu bežičnih igračkih slušalica, nudeći performanse i udobnost. Unapređeni mikrofon poboljšava komunikaciju u igri, a Razer Synapse softver omogućava preciznu prilagodbu. Stvari koje mi se sviđaju kod Razer BlackShark V2 Pro bežičnih slušalica uključuju specijalizovane gaming performanse, imersivni kvalitet zvuka, visokokvalitetni mikrofon, udoban dizajn, impresivno trajanje baterije, kompatibilnost i povezanost, funkcije na profesionalnom nivou i unapređeni direktni zvuk. Razer BlackShark V2 Pro bežične slušalice su savršene su za strastvene igrače i takmičarske entuzijaste koji daju prednost imerzivnom igranju i preciznim audio signalima. Dizajnirane posebno za pucačke igre iz prvog lica i esport, ove slušalice pružaju direkcionalni audio.

Što se tiče igračkog dela slušalica, Razer ima jednu od najširih ponuda među proizvođačima periferija. Opšte je poznato da Razer stvara nešto egzibicionistički i preterano upečatljivo. Čak i slušalice za PC su osvetljene RGB svetlima zbog njihovih Twitch strimova. S druge strane, BlackShark serija se suprotstavlja ovom pristupu, sa fokusom isključivo na performansama esporta, širokim spektrom vrhunskih karakteristika i potpunim odsustvom ukrasa. Kao rezultat toga, nema otklanjanja buke, taktilnih efekata ili RGB osvetljenja. Slušalice su potpuno crne sa plavim Razer logoom koji se nalazi na njima. Bez obzira na to što su relativno suptilne u dizajnu, ove slušalice su bez sumnje Razer-ove.

Razer BlackShark V2 Pro

Kvalitet izrade BlackShark V2 Pro je impresivan. Slušalice su izrađene od kombinacije plastike i metala, sa naglaskom na trajnosti. Takođe su prilično lagane, što doprinosi komforu tokom dugih sesija igranja. Postoji izvesna količina podešavanja u samih slušalica, kao i trake za glavu, tako da se mogu prilagoditi različitim veličinama glava i oblika ušiju. Gumirane površine na unutarnjim stranama za uši pomažu u održavanju udobnosti i sprečavaju klizanje. Jastučići za uši i traka za glavu presvučeni su udobnim memory foam materijalom obloženim kožom, što dodatno poboljšava komfor. Ovi jastučići su takođe zamenjivi, što omogućava produženje veka trajanja slušalica.

• Izuzetna izolacija od zvuka omogućava ti da se potpuno fokusiraš na igru i zvuke iz nje. BlackShark V2 Pro bežične slušalice imaju zvučne drajvere od 50mm koji pružaju bogat i precizan zvuk. Razer-ova THX Spatial Audio tehnologija dodatno unapređuje audio iskustvo omogućavajući ti da precizno lociraš zvuke u igri. Ovo je posebno korisno u takmičarskim igrama gde je sposobnost preciznog pozicioniranja zvuka od suštinskog značaja.
  • Kvalitet mikrofona je još jedan ključni faktor za igrače, a BlackShark V2 Pro se odnosi ozbiljno prema ovom aspektu. Mikrofon koristi Razer-ov HyperClear Supercardioid mikrofon sa aktivnim ozvučenje,, što omogućava kristalno jasnu komunikaciju u igri. Mikrofon je takođe odvojiv, pa ga možeš ukloniti kada ne igraš online, što je praktična funkcija.
  • Jedan od najvažnijih aspekata bežičnih igračkih slušalica je trajanje baterije, a BlackShark V2 Pro ne razočarava. Sa jednim punjenjem možeš dobiti do 24 sata trajanja baterije, što je dovoljno za čitav dan igranja. Ako se baterija isprazni, možeš je brzo napuniti jer je podržan brzi punjač.
  • Što se tiče povezivanja, BlackShark V2 Pro koristi bežičnu RF tehnologiju za nisku latenciju. Ovo omogućava stabilnu i brzu vezu sa računarom bez značajnih kašnjenja. Međutim, treba napomenuti da ove slušalice nisu kompatibilne sa Bluetooth-om, pa ih ne možeš koristiti sa mobilnim uređajima ili konzolama koje zahtevaju Bluetooth povezivanje.
  • Razer-ov Synapse softver pruža mnoge opcije za prilagodbu zvuka i postavki mikrofona. Možeš prilagoditi ekvilajzer, aktivirati THX Spatial Audio, i još mnogo toga. Takođe možeš koristiti unapred postavljene profile koje su razvili profesionalci iz esporta kako bi dobio najbolje moguće performanse u određenoj igri.

Sve u svemu, Razer BlackShark V2 Pro je izvanredan izbor za igrače koji žele visokokvalitetni bežični zvuk, izuzetno udobne slušalice i napredne funkcije za prilagođavanje. Bez obzira da li si takmičarski igrač ili audiofil, ove slušalice isporučuju impresivan performans, iako uz određene kompromise, kao što su nedostatak Bluetooth povezivanja i ograničena izolacija od buke. Ako si spreman da uložiš u premium gejming slušalice, Razer BlackShark V2 Pro će ispuniti sve tvoje zahteve!

Pogledaj ponudu