9.499,00 din.

Cena: 9.499,00 din.

Special Price 6.299,00 din.

34% popust

ušteda 3.200,00 din.

PS5 NBA 2K22 / Super Cena.

UĐITE U PRAVU IGRU - Igrajte kao omiljeni NBA i WNBA timovi i zvezde i iskusite autentičnost profesionalne košarke na najvišim nivoima. Uz najbolju vizuelnu prezentaciju u klasi i AI igrača, najnovije spiskove i istorijske timove i još mnogo toga, igra se nikada nije osećala stvarnijom i potpunijom nego u NBA 2K. Osetite energiju gomile, intenzitet takmičenja i beskrajnu zabavu jednog od najdubljih sportskih proizvoda u igrama danas.

ISPUNITE VAŠE SNOVE - Zakoračite u cipele ambicioznog balera u MyCAREER-u i urežite svoj put do Nacionalne košarkaške asocijacije na putovanju holivudskog hoopera. Upoznajte van-terenske prijatelje i neprijatelje na terenu, jer vaš uspon na vrh uzima različite preokrete - neke na osnovu odluka koje donosite za sebe. Da li ćete se proslaviti na koledžu ili profesionalno razvijati igru u NBA G ligi - ili oboje? Ili ćete sa sigurnošću odvesti svoju igru direktno u NBA? To je u potpunosti vaša priča.

BUDITE DEO VELIKE HOOPS ZAJEDNICE - Bilo da živite u gradu (za PlayStation 5 i Xbox Series X/S) ili u susedstvu (za PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch i PC) u najvećoj i najživljijoj zajednici obruča na svetu. Uz svoj MyPLAYER uključite se u posao, predstavite i dominirajte terenima. Možete da trenirate u Gatorade objektu za obuku, pokupite najnoviju opremu na SWAG’S-u i takmičite se tokom cele godine u raznim događajima. Budite baller koji želite da budete u sopstvenom košarkaškom klubu NBA 2K.

IZGRADITE SVOJ DREAM TEAM - Napravite najjači fantasy spisak današnjih NBA zvezda i jučerašnjih legendi u MyTEAM-u. Izuzetno korisno iskustvo sakupljanja i takmičenja, MyTEAM kombinuje uzbuđenje otkrivanjem i dobijanjem vaših omiljenih karata igrača i intenzitet preuzimanja najboljih spiskova koje MyTEAM zajednica nudi. Igrajte, zarađujte i takmičite se kroz izazove, turnire i još mnogo toga.

PREUZMITE KONTROLU NAD SVIM - Preuzmite kontrolu kao generalni direktor - ili nadgledajte celu ligu od samog vrha kao komesar - u najsveobuhvatnijem iskustvu simulacije upravljanja: MyNBA i MyWNBA (MyGM i MyLEAGUE za PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, i PC). Donosite timske, kadrovske i druge velike odluke koje će odrediti uspeh tima na putu do dinastije, i eksperimentišite sa novim pravilima, formatima takmičenja i drugim odlukama širom lige koje će oblikovati sport na izvanredne načine.

ISKUSITE NAJNOVIJE I NAJBOLJE - U NBA 2K se uvek može vratiti nešto novo: najnoviji NBA / WNBA spiskovi i rejtingi igrača, novi izazovi i karte igrača u MyTEAM-u, najsvežija oprema i košarkaški događaji u gradu / susedstvu i mnogo više. Sa sve većim sadržajem i jednim od najstrastvenijih obruča, košarka se nikad ne zaustavlja u NBA 2K.

SVE JE IGRA - NBA 2K iskustvo nudi više od samog sporta košarke; to je hoops kultura i sve oko nje. Otkrijte nove muzičke izvođače u zvučnoj podlozi 2K Beats koja se neprestano širi. Razmetajte se najnovijim trendovima u modnoj odeći i obručima sa svojim MyPLAYER-om. Dizajnirajte svoje patike, uniforme i brendiranje za svoje prilagođene timove. U NBA 2K, Sve je igra.

PS5 NBA 2K22 Standard Edition

Questions on PS5 NBA 2K22 Standard Edition