XBOX ONE Just Cause 3

Šifra6649_1

ProizvođačSquare Enix

ŽanrAkcione, Avanture, Open World

2.199,00 din.

Studio Avalanche je još jednom pokazao da su majstori eksplozivnog gameplaya u open world kategoriji. Nema sumnje da će ljubitelji ove franšize biti oduševljeni novim delom. Rik Rodrigez, borac za pravdu i slobodu potlačenih i dalje je šef priče.

Šest godina nakon Just Cause 2, vraćate se u rodni Mediči koji se nalazi pod čizmom diktatora Di Raveloa. Već sada vam je jasno da je to dovoljan razlog da naš Rik digne sve u vazduh, kao po običaju. Lokalni pokret otpora i Rik, se naoružaju do zuba i što bi se reklo našikaju se i prave haos. Uvodne sekvence i sitni detalji su nešto što ovu igru diže za taj stepenik više. Sjajne obrade Prodigy-ja u stilu rok balada dovoljno govore da se i na audio delu nije štedelo. Akcija konstantno eskalira, priča možda nije originalna, ali služi svakako kao odličan pokretač, najpre zbog zanimljive i sjajne plejade sporednih likova. Između misija možete da uživate praveći kreativni haos, dižući sve što vam padne na pamet u vazduh. Mapa je zaista velika, a sačinjena je od tri velika ostrva i nekolicine manjih. Tu su brojna naselja koja ćete trebati osloboditi, a u svakom su i jedinice Di Ravelova koja trebate nabombati. Tu je i kultna Rikova kuka sada unapređena da može da povuče i dva spojena predmeta, pa vam se širi kreativni asortiman spajanja vozila i drugih objekata u improvizovane džinovske bombe. Wingsuit je veća novina i dostupan je u bilo kom trenutku. Mislim da ne treba ni da pomenjimo da će vas ova novina zabaviti toliko da ćete satima tražiti pogodna mesta za skokove i vožnju, zanemarujući cilj igre.

XBOX ONE Just Cause 3

Questions on XBOX ONE Just Cause 3