• Zaradićete 30 Nagradnih poena ukoliko nam napišete recenziju

Ean3307215984369

ŽanrAkcione, Avanture, Pucačine (FPS)

5.999,00 din.
    Dronovi prodaja Srbija

Far Cry Primal i Far Cry 4 Double Pack. Dve fantastične igre u jedinstvenom bandlu.

Far Cry Primal:

Ko bi rekao da će jedna FPS igra uspeti da se smesti 12.000 godina u prošlost, a da uspe da zadrži identitet? Ali Primal je uspeo u tome, pa je sve što volimo iz ovog serijala ponovo tu, ali sada u davnoj prošlosti.  Vrlo kvalitetan open world, prepoznatljivi Far Cry način razvoja likova, brutalne i zadovoljavajuće combat borbe iz blizine, a od sada mogućnost i pripitomljavanja divljih životinja. Životinje neće uvek morati da vas gledaju kao ručak (mada uglavnom hoće), jer ćete od plemenskog vrača učiti kako da ih pripitomite. Zamerke bi imali na zaplet koji je morao da bude malo složeniji. Nalazite se u Kamenom dobu, u ulozi lovca Takara. Deo ste plemena Wenja, koje definitivno pamti i bolje dane. Vaš cilj je da povratite cilj vašem plemenu u surovom Orosu. Na putu ka cilju isprečiće vam se dva konkurentska plemena - Udam i Izla. Njih morate nadmudriti tako što ćete sticati nove prijatelje i saborce, naučiti nove sposobenosti i slično. Sporedni likovi su prilično raznovrsni i interesantni. Međutim njihova uloga je dosta ograničena na jednostavno davanje misija i osim u cutscenama, nećete sa njima deliti deo vaše avanture. Nama su se ovi likovi inače prilično dopali, pa nam je žao što ih dizajneri nisu u većem obimu ukomponovali sa ostatkom priče.

Far Cry 4:

Far Cry 4 odlikuje veoma dobro i zabavno napucavanje, baš kao i njegovog prethodnika. Puno je načina za borbu i prelazak deonica, uključujući tu i stealth pristup, i direktnu makljažu, ali nama je definitivno metod naših starih „bolje kalašnjikov u ruci nego golub na grani“ najprimamljiviji. Mnogo toga po mapi eksplodira, puno je interaktivnih delova, a endžin omogućava visok nivo detalja i solidan nivo destrukcije, tako da ćete natprosečno uživati dok raznosite sve pred sobom poput junaka akcionih filmova. To je ujedno i najbolji kvalitet kompletnog serijala. Ukoliko se pak odlučite za stealth taktiku, tu je i nova opcija da vučete tela sa sobom, kako biste ih mogli postaviti na skrivenu lokacije da ih protivnici ne bi otkrili.

Questions on XBOX ONE Far Cry Primal & Far Cry 4 Double Pack