Ean3307216146049

IzdanjeSpecial Edition

ŽanrAkcione, Avanture

Datum Izlaska : 22.08.2019

6.499,00 din.

5.299,00 din.

Dva Assassins Creed u jednom pakovanju - Assassins Creed Odyssey i Assassins Creed Origins. Assassins Creed Odyssey: Ono što se za sada zna (pored datuma izlaska) jeste da ćete po prvi put moći da birate između muškog i ženskog Spartanca - Alexisa ili Kasandre, naslednicima spartanskog kralja Leonidasa. U glavnom očekuje vas romantično viđenje prošlosti sa fantazijskim i mitskim motivima. Oružijem nasleđenim od samih bogova borićete se protiv Minotaura. Potvrđeno je takođe da ćemo u igri imati dijaloge kojima će se menjati tok radnje i virtualne istorije, dok se u igru vraćaju i pomorske bitke. Sastav borbe će biti proširen dodatnim mogućnostima Assassins Creed Origins: Misterije drevnog Egipta: Istražite celu zemlju. Od pustinja do bujnih oaza, Mediteranskog mora pa do grobnica u Gizi. Borite se sa opasnim frakcijama i divljim zverima dok istražujete ogromnu i nepredvidljivu zemlju - drevni Egipat. Dakle, vraćamo se na početak - mesto formiranja reda ubica. Celokupan gameplay sličan je prethodnim igrama, a treba istaći da su okolina i animacije prilično impresivne. Novina je što sada možete preuzeti i životinjski oblik, tačnije uz pomoć sokola možete nadgledati ili pratiti određene likove iz igre. Glavni protagonisa je Ba Jek, poslednji zaštitnik Egipćana. Uz klasično izvođenje igre, podrazumeva šunjanje i nešto acije, ali su ubačeni i RPG elemnti, koji se mogu videti u mnogim Ubisoftovim naslovima. Izuzetno pozitivna stvar je da je na stvaranju ovog otvorenog muzeja sveta, kako ga je nazvao direktor Originsa, radili su i egiptolozi uz čiju pomoć je ovaj projekat dobio poseban šmek.

Questions on XBOX ONE Assassins Creed Odyssey + Assassins Creed Origins