• Zaradićete 30 Nagradnih poena ukoliko nam napišete recenziju

Šifra1898

ProizvođačMicrosoft

ŽanrAkcione, Avanture

1.499,00 din.
    Dronovi prodaja Srbija

Nakon masovnog skretanja serijala horor žanra u akcijske vode, tvorac Resident Evila se sa The Evil Withinom vraća izvornoj igrivosti. Ako ste željni straha, red je da se okušate u  The Evil Withinu.

Reč je o survival hororu fokusiranom na zastrašujuću atmosferu za šta je zaslužan Shinji Mikami kojeg mnogi smatraju začetnikom spomenutog žanra. Sama priča vodi nas u paralelni svet čudovišta i zamki u kojem uz koriščenje ograničenih resursa valja preživeti, te usput razotkriti misteriju postojanja ovog pakla. Premisa je ista, igrači se obračunavaju sa hordama nemrtvih, mada ono što je drugačije u ovoj igri je da zombiji ne umiru nakon nekoliko metaka. Naprotiv, oni su ovde skoro neuništivi i igrači će morati dobro da razmisle da li da se tuku ili da beže. Ono što takođe razlikuje The Evil Within je nivo ekstrema koji ćemo imati prilike da vidimo, posebno u domenu nasilja, mučenja i kasapljenja, a pored ovih standardnih premisa horor igre, takođe će nastojati da uplaši igrače i psihološkim aspektima horora. Priča počinje kada detektiv Sebastian Castellanos-a i njegove partneri stignu na mesto gde se odigralo masovno ubistvo, nad kojim se ubrzo nadvila nepoznata sila i ubila sve policajce osim njega. Sebastian biva napadnut i ubrzo gubi svest, a kada dođe sebi shvata da je okružen čudovištima i da nekako mora da pobegne odatle. Definitivno ova igra je primer sjajnog horora, kakvog smo mogli i da očekivamo od idejnog tvorca Resident Evila, Shinji Mikami-ja, koji je odveo žanr u novom smeru, smeru koji neće štedeti igrače.

XBOX 360 The Evil Within

Questions on XBOX 360 The Evil Within