Šifra6549

ProizvođačUbisoft

ŽanrAkcione, Avanture

Availability: Out of stock

1.099,00 din.

Amerika je ponovno u opasnosti, a Supermen po svemu sudeći na godišnjem odmoru. Ponovno je došlo vreme da stavite sonarke i u crno zavijete još jednu terorističku skupinu.

Splinter Cell: Blacklist tehnički i konceptualno je veoma impresivna igra, jedan od najbudžetnijih i najispeglanijih naslova dosada, i svakako najmasniji Splinter Cell ikad. Svaka stavka u meniju, svaka rečenica, tekstura, skriptovana situacija u misijama, pokret, gest i lomljava stakla su ispeglani do brutalne perfekcije. Nećete verovati, ali igru i dalje pogoni modifikovani Unreal engine 2, koji već jubilarnu sedmu godinu pogoni Splinter Cell igre (još od SC: Chaos Theory). Dakle, ima nečega u izreci da nije važna veličina enginea, već način na koji se koristi...Krupan dodatak gejmpleju je mogućnost kupovine oružja, opreme i gedžeta, kao i opciono nadograđivanje vaše baze-aviona. Svaka likvidacija u igri, stealth kill, uspešno izvrdavanje protivnika, ispunjenje primarnog i sekundarnih zadataka, pa čak i otključavanje nekog oružanog ačivmenta (X killova Y pištoljem, recimo), daje vam određeni nivo XP-a koji se u debrifingu misije transformiše u dolare. Novac možete potrošiti na opremu i pucaljke, kao i na budženje Paladina koje vam daje specijalne gameplay bonuse. Na primer, poboljšani senzori omogućiće vam da na mapi vidite lokaciju „dead dropova”, sekundarnih ciljeva koji postoje u svakoj misiji, što je dobro ulaganje u budućnost i berićetniji ulov u narednim nivoima.

XBOX 360 Splinter Cell Blacklist

Questions on XBOX 360 Splinter Cell Blacklist