XBOX 360 Lego Harry Potter 1-4

Šifra1797

ŽanrAvanture, Dečije

1.499,00 din.

Početak velike sage o Harry Potter-u. Poziv iz Hogwarts-a je stigao…

Još jedna sjajna igrica LEGO serijala. Već iz naslova ste mogli da zaključiti da se radi o prva četiri dela sage o najpoznatijem čarobnjaku. Početak sage donosi nekoliko sjajnih novina. Sistem velikog hub nivoa iz koga se odlazi na ostale lokalitete uredno poređane po hronologiji iz filma, ovde je izmenjen u odnosu na prethodne naslove. S jedne strane, tu je Dijagon-aleja (sa krčmom Probušeni kotao), prepuna radnji i radnjica u kojima se nalazi gomila standardnih bonusa koje otključavate/kupujete (dodatni likovi, magije, raznorazni outfiti i uniforme, projektor za pregled sinematika, grafičke drangulije i zezalice na likovima, unos šifri i sl.). Na kraju ulice nalazi se banka Gringots sa gomilom bonus nivoa i editorom nalik onom iz poslednje Lego Indy avanture. S druge strane je zamak Hogvorts, koji predstavlja ogroman activity centar odakle posećujete konkretne nivoe i u kojem ćete učiti nove magije (neophodne za rešavanje mnogobrojnih problema tokom igre), sakupljati novčiće i pronalaziti čitavu gomilu dodatnih aktivnosti, mini-igara, bonus kockica, lego novčića i sl. Kao i ranije, pojedini likovi verzirani su za određene specijalnosti (Harijeva nevidljivost, Hermionino čitanje magičnih knjiga i Ron, čiji pacov Skobers može da se zavuče na nepristupačna mesta). Novost je to što zajedničke magije i veštine sada birate iz cirkularnog menija umesto da likovi barataju samo jednim fiksnim skillom kao ranije. Ogroman potencijal „Hari Poter” filmova, sa gomilom detalja, sitnica i likova, praktično je idealan za Lego tretman, jer su svaka šušumiga i zvrčka pronašle svoje mesto i u igri. Sve u svemu očekuje Vas kombinacija solidno modelovanih lokaliteta po kojima su rasuti odlično animirani kockasti veseljaci neodoljiva je kao i prvog dana, dok iznad svega tutnji kvalitetna muzička pratnja, standardno licencirana iz filma.

XBOX 360 Lego Harry Potter 1-4

Questions on XBOX 360 Lego Harry Potter 1-4