ProizvođačRockstar Games

Ean5026555258043

ŽanrAkcione, Avanture, Open World, Third Person Shooter

Datum Izlaska : 17.09.2013

2.499,00 din.

Grand Theft Auto V igra je bez dileme jedna od najboljih igara koja je ikada napravljena.

Grand Theft Auto V nas vraća u Los Santos, virtuelnu re-kreaciju Los Anđelesa, u kojoj smo poslednji put uživali u GTA: San Andreas. Grad i bliža okolina realizovani su na način koji ne ostavlja mesta sumnji da je razvoj igre pojeo pet godina i 100+ miliona dolara. Svet je posejan neverovatnom količinom detalja, aktivnog i pasivnog sadržaja: u pauzama story misija ovde možete igrati golf, tenis, pikado, skakati padobranom, ići u striptiz klub, trenirati u streljani, trkati se u gradu i divljini, trgovati na berzi, ići u lov, šlepovati vozila za pare, leteti...

Tu je i GTA ONLINE mod koji omogućava igranje preko interneta.

GTA V je prva GTA igra koja renderuje morsko dno, tako da ovde možete i roniti na dah ili u batiskafu, tražiti blago u potonulim brodovima i šta sve ne. Svako oružje i vozilo u igri možete podešavati po sopstvenom nahođenju, trošeći novac na kozmetičku personalizaciju i budženje upotrebnih osobina. Nema čega nema. GTA V je remek delo. Nekada je bio skup najmanjih zajedničkih sadržalaca raznih žanrova igara. Danas je, podignuvši sve te elemente na daleko viši nivo, sve njih - prerastao!

GTA

Game Centar prodaje nove i korišćene originalne igrice za PS4, XBOX1, PS3 i PC po povoljnim cenama.

Ni jedna open world igra današnjice jednostavno nije ni do kolena gigantskom, zaraznom i jednostavno zabavnom svetu Grand Theft Auta 5. Igra toliko toga nudi za razliku od prethodnih igara u serijalu, mnogo više grafičkih detalja, ismejavanje propagandi iz stvarnog života putem radija, dijaloga, monologa ili radnji, naravno, vrvi i seksom, alkoholom i drogom. Igra je još uvek ona stara, samo sa bogatijim sadržajem. Sa objektivne tačke gledišta, Rockstar je sa GTA V napravio revoluciju u serijalu u svakom aspektu, drugim rečima - igra je definitivno najbolja svoje vrste.

Pod mnoštvom sadržaja mislimo da je nemoguće da vam dosadi, jednostavno je nemoguće da odigrate svaku story misiju u cugu, igra vas sama odvuče u svoje dubine, da istražujete, da se vozite po gradu, pustinji, da skačete sa Mt. Chilliada, da se bavite raznim aktivnostima od igranja pikada i golfa, do yoge. Može se reći da je GTA 5 vrhunac onoga što nam PS4, XBOX One konzole i PC mogu ponuditi.

XBOX 360 Grand Theft Auto V (GTA 5 )

Questions on XBOX 360 Grand Theft Auto V (GTA 5 )

3 rezultata