• Zaradićete 30 Nagradnih poena ukoliko nam napišete recenziju

XBOX 360 Crackdown

Šifra8267

ProizvođačElectronic Arts

ŽanrAkcione, Avanture, Open World, Third Person Shooter

899,00 din.
    Dronovi prodaja Srbija

Osnovni element adiktivnosti igre jeste lukavi sistem unapređivanja fizičkih osobina vašeg superpolicajca. Skladna borbena mehanika, brutalna pirotehnika i progresivna geneza u supermena imaju navlakački faktor jednog RPG-a.

Crackdown ima minimalnu priču, najmanji nivo naracije od svih sličnih igara, a igra takođe zanemaruje koncept protagonista sa izraženom ličnošću. Stavljeni ste u ulogu superpolicajca koji u Pacifik-Sitiju, megalopolisu bliske budućnosti, predstavlja jedini preostali odgovor na kriminal koji se potpuno oteo kontroli. Vi ste bezimeni agent u službi „Agencije” koja predstavlja neki budući mega-Interpol, unifikovanu i ujedinjenu organizaciju svetskih policija. Grad je podeljen na tri celine koje pojedinačno kontrolišu tri velika mafijaška kartela, a vaš zadatak je da eliminišete njihove glavešine. Zvuči prosto? I jeste. Teoretski, igru biste mogli da završte za pola sata jer dotični Kingpini nisu „zaključani” u dvorcima čije se kapije otključavaju ako ispunite seriju predefinisanih uslova. Caka je u tome što glavešine imaju nenormalno jako obezbeđenje koje je apsolutno nemoguće eliminisati pre nego što samu organizaciju načnete likvidacijom underbossova. Svaka banda ima klasičnu hijerarhiju, sa šefom na vrhu i „lutenentima” od kojih je svaki zadužen za određenu sferu poslovanja u okviru kartela. Eliminacija jednog će, na primer, smanjiti kvantitet gazdinog obezbeđenja, dok će asasinacija drugog smanjiti njihovu vatrenu moć (npr. neće biti naoružani bacačima granata, već pištoljima i automatskim oružjem). Progresivno čišćenje rukovodećih struktura mafije u okviru jednog dela grada jeste ključ za uspešno savladavanje šefa na kraju balade. Crackdown nema misije nalik na klasične GTA klonove niti će vas igra svako malo častiti filmskom sekvencom i odmotavanjem priče. Ovde priče zapravo i nema. Jedini „glas” koji će vas pratiti kroz igru jeste instruktor koji će vas usmeravati na lokacije podbossova i davati vam savete vezane za upotrebu oružja i globalno snalaženje (što postaje vrlo smorno jer ovaj „tutorijal” ne prestaje do kraja igre). U Crackdownu nema ni love, tj. nema skupljanja keša radi kupovine jačeg oružja i oklopa. Pa čega onda ima, s razlogom se pitate vi.

XBOX 360 Crackdown

Questions on XBOX 360 Crackdown