XBOX 360 Batman Arkham Collection (Assylum + City + Origins)

Šifra6979

ŽanrAkcione, Avanture, Dečije

1.999,00 din.

Batman Arkham Trilogy (Assylum + City + Origins) - 3 Batmana u jednom pakovanju!

Batman Arkham Assylum: Džokerova zamka (u kojoj je Betmen upao naglavačke), preuzimanje zatvorske ludnice Arkham u kojoj se na šok terapiji nalazi većina supernegativaca i Betmenovih smrtnih neprijatelja od igre prave svojevrsnu greatest hits kompilaciju, smeštenu u ograničeno, klaustrofobično i mračno okruženje lečilišta koje je izdvojeno iz urbane sredine. Kondenzacija sadržaja u zidove sanatorijuma Arkham omogućila je autorima da se koncentrišu na bitne stvari, kreirajući tako konzervativnu ali superatmosferičnu akcionu avanturu, koja u minimalnoj meri koketira sa konceptom sandboxa.
Batman Arkham City: Batman: Arkham City nastavlja se neposredno na dešavanja iz Arkham Asyluma. Gradske vlasti Gotama zaključuju da su sanatorijum Arkham i zatvor Blekvoter nedovoljno sigurni za rastući broj „ kriminalno ludih” zatvorenika, te odlučuju da zatvorenike saberu u kontrolisaniju gomilu. Zatvorenici ovakvog Arkham Cityja imaju slobodu kretanja u okviru enklave, i niko ne insistira na primernom vladanju sve dok ne pokušaju da se približe zidinama, što je jedina aktivnost za koju je odobrena upotreba (smrtonosne) sile. Predvodeći demonstracije protiv gradskih vlasti, Brus Vejn biva uhapšen i promptno uvršten u generalnu populaciju, gde posle svega nekoliko minuta u dobrom društvu zaključuje da Betmena čeka veliki posao.
Batman Arkham Origins: Batman: Arkham Origins je odlična stvar, savršeno kompetentna i veoma zabavna igra koja će vam obezbediti tonu zabave. Batman Arkham Origins  tehnički operiše na način koji je gotovo identičan sa Arkham City, osim gradske celine koja je prostranija i bogatija opcionim zanimacijama koje donose extra XP, upotrebljiv za podizanje borbenih karakteristika u skladu sa individualnim stilom igranja. Podela igre na open-world i skriptovane enterijere koji su deo glavne priče funkcioniše na način kome se nema šta zameriti.

Questions on XBOX 360 Batman Arkham Collection (Assylum + City + Origins)