Ean3307216028307

ŽanrPucačine (FPS)

3.999,00 din.

3.499,00 din.

PS4 pro last of us 2 cena prodaja

Double Pack iz čika Tomine kujne - 2 igre u jednom pakovanju!

Rainbow Six Siege: Duboko planiranje, upad, ispad, one shoot kills, ogroooomne mape, isprobana priča čika Tome. Od sada sve na jednom mestu u multiplayer modu - Rainbow Six - Siege. Planiranje, koncentracija i fokus, a jedna greška može značiti i ponavljanje kompletne misije čine ovu igricu posebno napetom. Na čekopointove, kao i u pravom životu, za-bo-ra-vi-te! Svaka runda traje po 5 minuta, sa sve planiranjem. Pobednik je onaj koji prvi pobedi u tri runde. Sa jedne strane se nalazi tim od 5 specijalaca koji pokušavaju da ne upadnu u zasedu, razmontiraju bombu ili spasu taoca, a sa druge strane nalazi se takođe petobroni tim koji nastoji da onemogući i spreči nameru protivničkog tima. Ova igra se razlikuje od sličnih igara po tome što se tim koji se „brani“ mora zabarikadirati u objektu u kojem se nalazi,  to je često ili kuća na nekoj periferiji, kafić malo dalje od grada, ambasada ili hotel, pa čak i avion. Rainbow Six značajnu pažnju posvećuje multiplayer izvođenju, i to izvode savršeno. Single player modovi su tu da bi vas odmorili od napornog multiplayer napucavanja, ali daleko od toga da vam ne mogu pružiti zabavu. Siege je igra kakvu su Rainbow Six fanovi definitivno zaslužili, a trend multiplayer igara nastavlja da osvaja i najokorelije singleplayer igrače… sa ovim naslovom. The Division: Tom Clancys The Division je uspeo da spoji singleplayer i multiplayer u jedno iskustvo. The Division je igra za koju vam je potrebna konstantna internet veza tokom igranja, igrali sa drugim igračima ili ne. Borbe između igrača, tj. PvP sadržaji, odvijaju se u posebnoj Dark zoni i nisu deo glavne kampanje. Radnja igre smeštena je u Njujork koji je poharan od strane, za sada, nepoznatog virusa. Nakon pada vojske, bande su zauzele ulice i jedina nada povratku pravdi jeste - Divizija - pešadijska vojska, bez tenkova, aviona, dronova i druge savremene pomoći. Očekuje vas sasvim solidna igra otvorenog sveta s fokusom na kooperativni multiplayer. he Division je jednostavno igra u kojoj se prvo puca, a tek onda postavlja pitanja, samo što ste tada pobili sve oko sebe pa onda nemate od koga dobiti odgovore.

Questions on PS4 Tom Clancys Rainbow Six: Siege + The Division