Proizvođač505 Games

Ean8023171041513

ŽanrAvanture, Platforme, Crafting, Sandbox

1.999,00 din.

Ghost of Tsushima cena prodaja

Prodaja PS4 Terraria 1.3 igra // Super cena.

Još jedna fantatstična Sandbox igra je pred vama. Da li Minecraft dobija konkurenciju? Terraria je 2D sandbox indie igra koja ima zaista impresivan sadržaj, odličnu mehaniku i više nego zanimljiv gameplay. Za razliku od igrica slične tematike, Terraria nam pruža dosta unikatnih sadržaja, sistema i mehanike, koje su pravo osveženje za igre ove vrste. Svet Terarije podeljen je na više slojeva ispunjenim određenim celinama, temom i stilovima. Smena dana i noći uticaće na igrače jer noć sa sobom donosi „noćne predatore“ – vašu noćnu moru. Nakon što ih uništite imate mogućnost da ih sakupljate i da od njih kreirate nove predmete, oružja i drugo. Crafting sistem je jednostavan. Da bi mogli da kreirate naprednije stvari moraćete da napravite određeni predmet. Dovoljno je da imate predmete u svojoj torbi i iz menija izaberete ono što želite da napravite. Glavne alate : mač, kramp, sekira i čekić možete unaprediti takođe a oni će pored dodatne štete biti i efikasniji u samom kopanju. Svaki alat ima svoju svrhu, mač pravi štetu neprijateljima, kramp uništava blokove, sekira služi za seču drva a čekić će uništavati blokove u pozadini, kao što su zidovi. Terraria uspeva da oduševi celim sklopom. Fenomenalne akcije, nova otkrića pećina koje izgledaju fenomenalno itd. su samo deo igre. Svaki predmet koji pronađete ima neku svrhu, ili se može iskoristiti za postavljanje u svetu ili za kreiranje nečega, čak i stvari za koje bi rekli da nemaju nikakvu korist. Čini se kao da uvek ima još mnogo toga. Čak i kada se igra na najmanjoj veličini sveta, kopanje će potrajati dosta dugo kao i hodanje, dok dođete do kraja mape.

Terraria 1.3 sadrži:

• Osnovnu igru Terraria
  • Expert mode