Beograd: nema na stanju

Novi Sad: nema na stanju

Online: nije na stanju

Cyberpunk 2077 prodaja
    fifa 21 cena prodaja

Bradati mentor Harden i NBA Live 18 su stigli!

Zvezda Hjuston Rokitsa zaštitno je lice novog NBA Live-a i u toj ulozi se snašao sjajno i verujemo da ga nakon karijere čeka jednako dobra karijera u šou-biznisu. Ono što izdvaja igru od prethodnih je The One kreiran po uzoru na FIFA 17. Naime, u singleplayer kampanji krećete kao junior koji doživljava tešku povredu i koji se nakon samo nekoliko meseci vraća igranju pokušavajući da se domogne što bolje pozicije pred Draft. Na vama je da junošu izgurate ka uspehu sa pozicije koju na početku sami birate. Fizičke predispozicije mu birate sami, a čuvena Game Face HD tehnologija, omogućava da na teren stavite i sebe lično i to zaista izgleda vraški dobro. Prvih sedam poglavlja sage vodi vas kroz uličnu košarku, na mestima koja predstavljaju legendarna svratišta gde su ponikle mnoge NBA zvezde. A sad ono najvažnije - gameplay! Izgleda je 2K konačno dobio konkurenciju! Nba Live 18 izgleda kao pickup&play koji smo dugo čekali. Brze i tečne akcije, a rešenja vam iskaču pravovremeno. Najveća prednost igre je što kontroler možete da uzmete u ruke i odmah zaigrate, a da u tome od starta uživate. Što više napora budete ulagali u otkrivanju novih komandi, to ćete ostvarivati više manevarskog prostora na terenu i uživati još više.

PS4 Nba Live 18 - The One Edition

Recenzije korisnika

nba live 18
konacno posle nba 2k,vraca se nba live,Po prvi put u zadnjih nekoliko godina (a možda i duže), u borbi između EA i 2K Sports, EA lako odnosi pobedu.„NBA Live 18“ tako dobra Ne koristi svaku priliku da od vas izvuče novac, a svog igrača možete unaprediti bez novčanika ili velikog broja sati provedenih na treningu, Igra sadrži pravi režim NBA preporuka
Napisao AcaKobac / (Poslato 20.2.2020.)

Questions on PS4 Nba Live 18 - The One Edition