Šifra8093_1

Ean5051892207096

ŽanrAkcione, Avanture, Dečije

2.499,00 din.

PS4 pro last of us 2 cena prodaja

Pravo iznenađenje i osveženje za sve ljubitelje LEGO igara - McCain se vratio u LEGO City u (napokon) multiplatformskom naslovu.

Rex Fury je ponovo na slobodi, a kako to biva kad je Fury na slobodni - kreno je nezapamćen talas zločina, pa je u pomoć pozvan Čejsi Mekejn da reši stvar u Lego City-ju. Furi, sa svojim minionima arči po ulicama, pa je zakino i gradonačelnike za gume sa limuzine, a Čejsija u procesu privođenja ometa prepotentni šef policije Merion Danbi, isti zlikovac koji je preoteo slavu za prvo Rexovo hapšenje. Naravno, tu je i Natalija, u koju je naš glavni junak smrtno zaljubljen i koja je opet na meti ozloglašenog Furija. Lego City - Undercover predstavlja nastavak kultne igre Lego City Undercover - The Chase Begins, ekskluzive za Nintendo 3DS. Najveća prednost, pored ispeglane grafike je i mogućnost kooprativnog igranja u dvoje. Što se tiče gameplay-a, igra predstavlja pravi GTA iz LEGO sveta. U pitanju je sandbox igra koja se odvija na orgomnog prostoru, po kojem se krećete pešice ili vozeći neki od 100 različitih tipova vozila. Možete da se peglate sa protivnicima pesnicama, a možete i da iskoristite neki od milion gedžeta koji su vam pri ruci. Misije su otkačene i toliko smešne da sa nestrpljenjem čekate onu sledeću. Šta reći o poteri za klovnovima pljačkašima banke ili debelim lopovima koji su se uspentrali na zgradu i hoće da ispuste dušu dok im vi dišete za vratom. Chase je okružen gomilom simpatičnih likova, od kojih se najviše ističu pripravnik Frank Honey (smotan je i ne preterano bistar) i Ellie Philips – dama zadužena za gedžete, koja zbog „pokvarenog” akcenta zvuči kao da je došla iz Luizijane. Čak su i manje važni likovi obrađeni detaljno i nasmejavaće vas do suza svojim doskočicama, otkačenim zaključcima i postupcima. LEGO igre su i inače poznate po kvalitetnom humoru, ali su Undercoverom autori prevazišli sva prethodna ostvarenja.

PS4 LEGO City Undercover

Questions on PS4 LEGO City Undercover