ProizvođačElectronic Arts

Ean5030939112425

ŽanrPucačine (FPS)

2.499,00 din.

1.399,00 din.

Beograd: nema na stanju

EA i DICE godinama su pokušavali da naprave jedno kompletno FPS iskustvo od Battlefield franšize. Iako je multiplayer bio uglavnom u granicama savršenstva, single kampanje su bile te koje su kaskale miljama pozadi.

No, ne mogu se toliko ni krivite pošto su i bili preodređeni za multiplayer, stog na čudi što su se toliko posvetili. Ipak, čim su pridružili svom timu razvojni tim Visceral (Dead Space) postalo je jasno da su odlučili da poboljšaju i single player kampanju. Battlefield Hardline je prva igra u franšizi koja ispada iz klasičnom Battlefield ratnog kalupa, a obrađuje temu lopova i žace. Radnja igre smeštena je u geto Majamija, siromašni deo pod snažnim uticajem narko kartela, korupcije u policiji i vlasti. Ono što je na prvi pogled simpatično jeste da priča odbija onu odvratnost od nadmene naracije o svemoćnim američkim vojnicima, koji oslobađaju sirote zemlje i uvode demokratiju. Cela priča zamišljena je kao jedna TV serija i je zaista sjajno ispalo. Podeljena je u 10 epizoda, a kao i kod TV serija i ovde ćete imati uvodni intro pre svake epizode o onome što se desilo u prethodnim.  Za razliku od dosadašnjih BF igara gde ste jednostavno znali šta će se sledeće desiti, ovde postoji doza neizvesnosti u svakom trenutku. Igra nosi prefiks Battlefield, ali razvojni tim se trudio iz petnih žila da se donekle ogradi od svega šta donosi takvo veliko ime. Od prve promocije oni su ovu igru tretirali kao spin-off, igru koja podseća ali nije ista, igra koja je sve ono što se BF do sada nije usudio da bude. A je smelo zakoračio u možda totalno novu epohu Battlefield naslova. Eksperiment koji im dokazao da jedna poznata i već dokazana franšiza može doživeti promene, a ponovo biti jedna od najigranijih igara kako na launchu tako i kroz par godina.

PS4 Battlefield Hardline

Questions on PS4 Battlefield Hardline