PS4 The Witcher 3 Wild Hunt

Šifra1296

ProizvođačCD Projekt

ŽanrAvanture, RPG (Role-playing game), Open World

Kulminacija sage o vešcu Geraltu iz Rivije, RPG open world naslov koji pruža stotine sati avanture u velikom fantastičnom svetu zasnovanom na knjigama i pripovetkama Andžeja Sapkovskog.

Witcher 3 koristi sve prednosti moćnog next-gen hardvera i spada među najimpresivnije naslove koji su se ikada pojavili na konzolama. Igra u kojoj svaka akcija ima reakciju i svaka odluka utiče na finale, naslov o kome će se dugo pričati. Geralt od Rivie ima zadatak da nađe dete proročanstva u ogromnom svetu bogatom trgovačkih gradova, vikinških piratskih ostrva, zeznutih planinskih puteva i zaboravljenih pećina. Veličina open world je više nego impresiva, čak je za 30% veći nego u Skyrim-u npr. Svaka lokacija je detaljisana i svaka pojedinačno prepuna interesantnim lokacijama, questovima, raznim čudovištima i začinjena taman koliko treba s novim predmetima da prosto goni igrača na istraživanje. Geral je u potrazi za svojom usvojenom ćerkom Ciri, koja je upala u zlu grupu Wild Hunt koja želi da iskoristi njen magijski potencijal za svoje mistične i zle ciljeve. Geralt prati trag koji je Ciri otišla, usput rešavajući razne questove, traži blaga, ubija čudovišta...U najnovijem Witcheru, Geralt i dalje ima svoja tri trejdmarka: dva mača, čelični za borbu protiv ljudi i zveri i srebrni za borbu protiv čudovišta, pet magičnih znakova i alhemiju. Pored lutanja po ogromnoj mapi i rešavanja questova najviše vremena u igri provodićete ubijajući različite kreature i karakondžule koje doslovno vire iza svakog ćoška, a borbeni segment je drastično bolje rešen nego u prethodna dva dela. Borba je tečna, a Geralt prilično dobro odgovara na komande bilo da su u pitanju udarci, pariranja ili izbegavanje protivnikovih zamaha, strela i magija. Priključi se divljem lovu!

PS4 The Witcher 3 Wild Hunt

Questions on PS4 The Witcher 3 Wild Hunt