• Zaradićete 30 Nagradnih poena ukoliko nam napišete recenziju

ŽanrAkcione, RPG (Role-playing game), Sci-Fi

1.499 din.

Vreme isporuke : 3 radna dana

Crash Team Racing igrica prodaja
    RAGE 2 igrica prodaja

Mass Effect Trilogy donosi sva tri dela u jednom pakovanju.

Mass Effect 1: Epska priča prvom ljudskom SPECTRE operativcu, usisanom u vrtlog nepoverenja starijih rasa galaktičkog saveta i globalne apokalipse čiji se obrisi naziru iza horizonta, i pri ponovnom igranju u potpunosti pleni. Dizajnersko majstorstvo u kreaciji apsolutno ubedljivog okruženja, protagonista i antagonista sa uverljivim motivima dopunjeni su satima i satima dijaloga, odrađenih od strane profesionalnih glumaca. Zaplet u igri, gluma i produkcione vrednosti kvalitetniji su od većine naučnofantastičnih filmova u poslednoj deceniji, što je osnovni i najbitniji kvalitet ove vanserijske igre. Mass Effect 2: Nastavak prvog dela priče o komandantu Šepardu i Šepardovoj borbi da spasi galaksiju od istrebljenja uprkos svim okolnostima. Igra počinje tako što nepoznati svemirski brod uništava Normandiju, a u pokušaju da spasi celu posadu Šepard umire. Ali ne brinite, to neće biti za stalno.Budite se u bazi odmetnutih specijalnih jedinica koje se nazivaju Kerber i čiji su doktori uložili prethodne tri godine i sve moguće resurse da vas vrate u život. Baza je usred napada i na brzinu morate da se snađete i odlučite kome da verujete da biste odatle pobegli. Tu upoznajete prva dva buduća člana vašeg tima. Usput ćete sretati članove tima iz prvog dela: neki će vam se pridružiti, a neki ne. Pridružiće vam se i novi likovi različitih zanimanja i rasa, koji će vam sasvim sigurno biti simpatični. Takođe ćete imati priliku da ponovo započnete romantičnu vezu sa nekim od starih ili novih članova tima. Mass Effect 3:Rat za Zemlju je počeo.Nezaustavljiva vanzemaljska pretnja poznatija kao „Reaper“-i je počela invaziju i vi ste jedini koji možete da spasete našu zemlju od potpunog uništenja. Na vama je da ujedinite vasionu u borbi protiv „Reaper“-a. Odlična priča i kategorizacija likova, RPG elementi upakovani u TPS i ogromni nelinearni svet sjajan su mamac na udici koji je zagrizao ogroman gejmerski svet. Commanders Shepard verovatno proklinje trenutak kada je došao na Eden Prime u prvom delu. Već tada se videlo da će biti vraški teško jer je baš on morao biti taj koji će videti nestale civilizacije Protheanca i zaustaviti ludog Sarena. U drugom je nastavku uskrsnuo te uz pomoć terorističke pro-ljudske organizacije Cerberus saznao što su zapravo Reaperi, otišao u središte galaksije, vidio kakve gadosti tamo rade te je počistio što je mogao. Praktično smo živeli sa Šepardom i sada kada znamo kako bi ovo mogla biti njegova posljednja avantura teška se srca opraštamo. Ipak, može nam biti drago što je ova posljednja avantura ispala pravo remek-delo, dostojno završetka trilogije. Dobro ste čuli, remek-delo. Velike reči koje je sasvim u redu iskoristiti kada je Mass Effect 3 u pitanju.

PCG Mass Effect Trilogy (1+2+3)

Questions on PCG Mass Effect Trilogy (1+2+3)