PCG LEGO Movie - The Video Game

PCG LEGO Movie - The Video Game

Šifra77

Ean5051891109674

ŽanrAvanture, Dečije

799,00 din.

Vi ste u ulozi Ermeta, mirnog i povučenog Lego graditelja koji spletom neverovatnih okolnosti, preko noći postaje jedini spas za LEGO svet. U igri je dostupno oko 90 likova iz filma (Gandalf, Batman, Nindže i mnogi drugi) i 15 nivoa, a kao i uvek možete igrati sa prijateljem na istoj konzoli.

Prva pozitivna stvar koja se uočava na samoj kutiji jeste TT Games. Ekipa dizajnera sa višegodišnjim iskustvom koja je izbacila preko 20 naslova sa LEGO etiketom – „momci znaju posao“. Fabula igre, kao što je već običaj, prati radnju filmu uz naravno proširene sekvence raznim sadržajima. Tu su platformske misije, arkadne borbe, sekvence sa spajanjem nizova, izbegavanjima prepreka kao i vožnjama/rail shooterima. Sjajan opis igre dao je Dragan Kosovac za magazin Svet Kompjutera:“Kao u filmu, glavni junak u igri je Emet, obična Lego figura koja provodi dane u Bricktownu na gradilištu gde dosledno prati uputstva kao i sve njegovi kolege, sluša istu muziku i gleda iste TV serije. Kada zli lord Biznis reši da zavlada svim Lego svetovima i ukrade moćnu relikviju Kraggle od čarobnjaka Vitruvijusa, jedini način da bude zaustavljen jeste da se pronađe specijalni graditelj i skrivena kocka zvana Piece of Resistance. Igrom slučaja Emet biva spojen upravo s ovom specijalnom kockom i tako postaje meta i milicije i tajnog pokreta otpora protiv Biznisa.“ Sjajna stvar je urađena i u audio delu gde su preuzeti glasovi iz filma, pa ćete tako uživati u igri slušajući glasove Morgana Frimena i ostalih glumaca što igri daje posebnu draž.

PCG LEGO Movie - The Video Game

Questions on PCG LEGO Movie - The Video Game