Često postavljana pitanja.

Ažurirano 18. maja 2017.

Informacije o pošiljkama

Načini dostave robe?

  • Brzom poštom na teritoriji Srbije, ukoliko je vrednost robe veća od 1500 dinara dostava je BESPLATNA.
  • Lokalna dostava na teritoriji Novog Sada u roku od par sati.

Za koliko vremena mogu doći do robe?

  • Novi Sad, za sat vremena eko kurir može doneti do Vaše adrese
  • Srbija, sledeci radni dan od dana poručivanja

Kako da pratim pošiljku koju očekujem?

Sve pošiljke poslate brzom poštom mogu se pratiti pomoću koda pošiljke koji Vam možemo reći pozivom na naš broj telefona 069 759 859

Da li mi je potreban registrovan nalog da bih uradio poručio robu?

Ne, ako ne želite. Potrebno je samo kada završite vašu kupovinu upišete Vaše podatke za dostavu.

FAQ Poručivanje i isporuka

Kojom kurirskom službom šaljete pakete?

Pakete šaljemo kurirskom službom Dexpres.

Svi paketi su dobro upakovani i osigurani.

Koliko dugo se čeka na isporuku?

Ukoliko robu poručite do 13.00, pakete možete očekivati u roku od 24 h.

Kako da pratim pošiljku koju očekujem?

Sve pošiljke poslate brzom poštom mogu se pratiti pomoću koda pošiljke koji Vam možemo reći pozivom na naš broj telefona 069 759 859

Koga da kontaktiram u slučaju da imam neka pitanja?

Za sva pitanja koja imate možete nam se obratiti na sledeće načine:

-Telefonom na broj 069 759 859

-Email-om na office@gamecentar.rs

-Lično na našoj adresi Danila Kiša 13, Novi Sad

Da li mi je potreban registrovan nalog da bih uradio poručio robu?

Ne, ako ne želite. Potrebno je samo kada završite vašu kupovinu upišete Vaše podatke za dostavu.