Često postavljana pitanja.

Ažurirano 18. maja 2017.

Informacije o pošiljkama

Načini dostave robe?

  • Brzom poštom na teritoriji Srbije, ukoliko je vrednost robe veća od 1499 dinara dostava je BESPLATNA
  • Lokalna dostava na teritoriji Novog Sada u roku od 2 sata istog dana

Za koliko vremena mogu doći do robe?

  • U našoj prodavnici – odmah
  • Novi Sad, za 1-2 sata istog dana Eko kurir može doneti do Vaše adrese
  • Srbija, sledeći radni dan od dana poručivanja

Kako da pratim pošiljku koju očekujem?

Sve pošiljke poslate brzom poštom mogu se pratiti pomoću koda pošiljke koji Vam možemo dostaviti ako nas pozovete na naš broj telefona 069 759 859

Da li mi je potreban registrovan nalog da bih uradio poručio robu?

Ne, ako ne želite. Potrebno je samo kada završite vašu kupovinu upišete Vaše podatke za dostavu.

FAQ Poručivanje i isporuka

Kojom kurirskom službom šaljete pakete?

Pakete šaljemo kurirskom službom Daily Express.

Svi paketi su dobro upakovani i osigurani.

Koliko dugo se čeka na isporuku?

Ukoliko robu poručite do 13.00, pakete možete očekivati u roku od 24 h. Ako ste iz Novog Sada, robu možete dobiti u roku od 2 sata istog dana.

Kako da pratim pošiljku koju očekujem?

Sve pošiljke poslate brzom poštom mogu se pratiti pomoću koda pošiljke koji Vam možemo dostaviti ako nas pozovete na naš broj telefona 069 759 859

Koga da kontaktiram u slučaju da imam neka pitanja?

Za sva pitanja koja imate možete nam se obratiti na sledeće načine:

  • Telefonom na broj 069 759 859 ili 021 30 15 370
  • Email-om na office@gamecentar.rs
  • Lično na našoj adresi Danila Kiša 13 u Novom Sadu

Da li mi je potreban registrovan nalog da bih uradio poručio robu?

Ne, ako ne želite. Potrebno je samo kada završite vašu kupovinu upišete Vaše podatke za dostavu.