The LEGO Movie 2 - Videogame RECENZIJA

The LEGO Movie 2 - Videogame RECENZIJA
18. mart 2019. 26 pregleda

The LEGO Movie 2 - Videogame RECENZIJA

Igrali smo novi The LEGO Movie - Videogame!

Siguran sam da znate za ono zlatno pravilo – filmovi koji za osnovu imaju video igre, često su totalni promašaj. Kažem “često” jer još uvek polažem nade u Jordan Vogt-Robertsa i njegov Metal Gear Solid film koji radi u saradnji sa Kojimom. Međutim postoji jedna još opskurnija kategorija “LOŠEG”, a to su video igre rađene po filmovima. Znate one igre koje izađu uporedo sa premijerom nekog “nahajpovanog” filma i oduševe mali broj ljudi. E, jedna od takvih igara je i The LEGO Movie 2 Videogame koju vam danas predstavljam.

Zašto takav ton već u startu, kad manje više svi znamo da LEGO igre lepo prate ustaljenu formulu prepričavanja priče filmova za koje su vezane, na zabavan a ponekad čak i inteligentno sarkastičan način? Paaa recimo da je ovo možda i prva igra iz LEGO franšize koja to uopšte ne radi. Kao igrač ubačeni ste na otvorenu i začuđujuće praznu mapu i prepušteni ste sami sebi.

Sami morate pronaći glavnu priču ili neke sporedne quest-ove jer ovde nećete imati onaj regularni tretman da vas igra vodi za ruku i govori vam šta je sledeće što bi trebali napraviti.

Štaviše, pored glasova glavnih glumaca iz filma, koji su bukvalno i izvučeni iz samog filma, ovi likovi u igri deluju kao neke random figurice koje tek liče na glavne protagoniste. Sve ono što je krasilo prethodne LEGO igre, pa čak i samu prethodnu The LEGO Movie igru, ovde kao da je neko zaboravio da ubaci.

Još jedna stvar koja me je prilično nervirala odmah od starta je to koliko malo truda je uloženo u ovu igru. Sa tehničke strane The LEGO Movie 2 Videogame izgleda i radi ne baš sjajno, i to se pogotovo vidi na velikom 4K HDR ekranu. Pre svega osnova je tek vrlo loše upscale-ovan 1080p u 30 sličica, koje jedva ponekad uspeva i da dostigne. To znači da je slika pre svega iskrzana, sa gomilom upscale artefekata i povrh svega prepuna screen tearing-a prilikom kretanja. Međutim, ni tu nije kraj lošim stvarima – neko je odlučio da bi bilo cool koristiti stop motion tehniku iz filma, kao animaciju za kretanje samih karaktera. Dakle imate igru koja izgleda i radi ne toliko sjajno i pritom joj se likovi kreću animirani u 10ak FPS-a. Za mene je ovo bilo izazovno igrati.

Sve što ovde budete radili podeljeno je u dve vrste zadataka – glavne i sporedne. Glavni zadaci ili kvestovi tiču se same priče iz filma, tako da vam ti delovi daju onu preko potrebnu dozu orijentacije šta i kako dalje. Međutim problem se opet javlja sa sporednim kvestovima, koji su ponekad čak i neophodni kako bi mogli otključavati druge svetove i napredovati dalje sa pričom. Uglavnom, radićete samo one koje baš morate, ostale ćete izbegavati.

U kratkim crtama, ovu igru možemo gledati kao neuspeli eksperiment da se od jedne LEGO igre vezane za franšizu napravi nešto poput Mincraft-a sa pričom, s tim da je priča ovde već poznata ako ste gledali film, a ovaj drugi deo igre je tek tanak pokušaj kreiranja nekog dodatnog, otvorenog sveta. U svemu ovome posebno je začuđujuće to što su ranije LEGO igre nudile daleko interesantnije varijacije svega ovoga, pa ovoliki korak unazad za ovaj studio nije baš za pohvalu. Moj subjektivni utisak je takav da je ova igra kreirana za značajno mlađi uzrast, negoli što smo navikli od LEGO naslova. Mislim da to na najbolji način sumira ovu recenziju.

Igru je testirao : Vladimir Pejić

IGRU MOŽETE PORUČITI OVDE > The LEGO Movie 2 - Videogame