Developer Eidos Montreal navodi kako će igra biti sjajno optimizovana za sve konzole, ali da će na One X-u ipak izgledati i raditi najbolje.

David Anfossi, direktor Eidos Montreal razvojnog studija, navodi kako će Shadow of the Tomb Raider koristiti drastično unapređen engine, koji će omogućiti savršenu optimizaciju za konzolni hardver. Međutim, nigde ne navodi konkretno da će igra raditi u nativnoj 4K rezoluciji pri 60FPS-a, pa ćemo to ostaviti po strani, budući da se može ispostaviti da je reč tek o Performance modu koji koristi dinamičku rezoluciju do 4K.
Kada je PC verzija u pitanju, istu razvija čuveni Nixxes Software studio i ovde je reč o tzv. portu konzolne verzije na PC koja će koristiti nVidia Gameworks toollset. Nixxes je inače poznat po tome što je radio na Playstation 4 verziji prve igre iz novog Tomb Raider serijala, koja je inače radila i izgledala drastično bolje od Xbox One verzije. Takođe, kompaniji je nakon toga poveren i rad na portu Rise of the Tomb Raider igre za Xbox 360 konzolu, koji je maestralno izveden.