Otkriveno još detalja iz Horizon Forbidden West
Tim Guerrilla Gamesa na zvaničnom PlayStation blogu je objavio tekstualni pregled novina u igri Horizon: Forbidden West. Ponovili su mnogo stvari koje smo ranije znali, kao i to da će igra imati sistem slobodnog penjanja (po uzoru na Assassin’s Creed), da ćemo ovog puta istraživati podvodne pejzaže i da će Aloy koristiti nove alate za navigaciju okolinom. Ali otkriveno je i nekoliko novih stvari, a to su:
- oružje i oklop će moći da se nadograde pogodnostima, modovima i dodatnim veštinama, ali ne bilo gde u svetu već na odgovarajućim radnim stolovima
- sistem nadogradnje opreme će biti odvojen od same nadogradnje lika, odnosno otključavanja dodatnih veština za Aloy, ali će u isto vreme biti komplementaran – tj. neće biti dupliranja veština ili bonusa kroz opremu i iskustvo lika
- Primer nove veštine lika je Valor Surge - vrsta snažnog napada koji se otključava nakon što igrač napravi nekoliko preciznih udaraca na slabe tačke neprijatelja.
- Biće ukupno 12 tipova Valor Surge napada, od kojih svaki ima tri nivoa snage, a igrač određuje jačinu napada dužinom punjenja.
- Za razliku od prethodne igre, u Forbidden West-u ćemo videti bitke u kojima ljudski protivnici i mašine deluju u tandemu, odnosno bore se u grupi
- pored slobodnog penjanja, Aloy će imati dodatne veštine u ovoj igrici kao što je skakanje sa zida, a sama igra će nas podstaći da se više penjemo novim alatima kao što su kuke i padobrani.
- Pullcaster kuka neće se koristiti samo za navigaciju okolinom, već i za prostorne zagonetke, npr. Aloy može da otvori prolaz pomoću kuke, da izvuče sanduk sa plenom sa povišene lokacije, itd.