MXGP Pro Game Centar RECENZIJA!

MXGP Pro Game Centar RECENZIJA!
29. jun 2018. 29 pregleda

MXGP Pro Game Centar RECENZIJA!

Mali „spoiler“ na samom početku – MXGP Pro je izuzetno teška igra i ako niste psihički spremni da fail-ujete ova igra definitivno nije za vas.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=29&v=oZhMN1sQL4I   Još bolje rečeno, MXGP Pro je najdirektniji ekvivalent Dark Souls igrama ali u Moto GP žanru, pa iako obiluje vrlo detaljnim tutorijalima koji će vas voditi kroz raznorazne simulacije ni to neće biti u potpunosti dovoljno kako bi vas pripremilo za izazov koji MXGP Pro predstavlja.   Bitno je naglasiti i to da će vam igra ponuditi opciju izbora „najtežeg“ i „polu-profesionalnog“ moda koji će malčice ublažiti zakone fizike i AI protivnika. Stisnete li gas trenutak ranije – FAIL, uđite u krivinu prerano ili mrvicu brže nego što bi trebali – FAIL, zaletite se na prepreku mrvicu većom brzinom – FAIL, dodirnite protivnika bilo kojim delom motora – FAIL ... nadamo se da shvatate o čemu govorimo. Ono gde je bitno povući liniju je upravo tu, jer ovo nije krivica igre već neiskustva onog ko je igra. Sve ovo se može, upornim vežbanjem i treniranjem prstiju dovesti do savršenstva, ali će put do tog savršenstva biti izuzetno trnovit. Ono što će vas u takvim situacijama spašavati je Rewind opcija, koju u „lakšem“ modu težine možete koristiti neograničeno (gde je tu izazov?). Međutim, ako odmah u startu odaberete Extreme Career mod Rewind opciju nećete dobiti, a same trke dobiće dodatni nivo realizma kad shvatite da vam ovaj mod ustvari otključava realnu simulaciju stvarnih trka, čak i po trajanju kompletnog real life event-a. Dakle, prihvatite samo ako ste totalni sadista :D.   Dosadašnje MXGP igre su sa sobom nosile i određenu dozu arkade budući da nisu u obzir uzimale nešto što se u ovoj igri naziva „scrub“. U najjednostavnijem prevodu „scrub“ predstavlja pozicioniranje motora pre samog skoka ili u letu nakon prepreke, kako bi u momentu ponovnog kontakta sa tlom bio savršeno poravnat sa stazom i tako omogućio vozaču da eliminiše one nepotrebne milisekunde koje bi otšle na ispravljanje motora nakon običnog skoka. Tu veliku ulogu igra i preraspodela mase, nešto što nas je beskrajno zabavljalo u Trials igrama. U prevodu – bolja scrub pozicija znači manje vremena provedenog u vazduhu i više vremena na stazi, što rezultira visokim pa ponekad možda i podijumskim mestima na kraju svake trke. Sve ovo možda zvuči jednostavno , kad ovako čitate, ali je u praksi neverovatno zeznuto za postizanje. Toliko da su naše trke uglavnom završavale na predzadnjoj ili zadnjoj poziciji uz mnogo frustracija – gotta git gud. Komično je i pomišljati o tome, ali kada se malo izvežbate sa igrom neće vam toliko biti važno koje ste mesto osvojili u samoj trci već će vas veseliti svaki dobro odrađen skok/doskok.   Osim standardnog karijernog moda, gde se takmičite sa drugim profesionalnim MXGP i MX2 vozačima, MXGP Pro će vam ponuditi i tzv. Open Playground deo gde možete vežbati i usavršavati skill-ove na stazi od spektakularnih 1km2. Vizuelno, igra zahvaljujući Unreal Engine-u izgleda gotovo fotorealistično kada gladate samu stazu (verujte da neće biti vremena da se gleda okolo). Suve zemljane površine, prašina koja se sa njih podiže potpuna su suprotnost stazama na kojima nlazite bare od nedavnog pljuska kiše. Staze će u zavisnosti od toga drugačije i reagovati na same motore i ovo je detalj vredan svake pohvale. Čak i ako konstantno bude FAIL-ovali, barem ćete uživati u pogledu. Osim same činjenice da je igra neverovatno realna, pa samim tim i preteška (što nije njena krivica) postoji još par zamerki koje smo pronašli, a koje se tiču „završne obrade“. Izvođenje igre često bi bilo u ozbiljnom problemu da dostavi preporučene performanse kada bi na ekranu, obično na počektu svake trke bila gomila vozača. PS4 Pro konzola u pre release verziji igre nije bila podržana, što se ogledalo u prilično sporom učitavanju tekstura i pomalo mutnjikavom prikazu 1080p rezolucije na 4K televizoru. Za pohvalu je to da igra ipak dolazi sa HDR podrškom, pa je i to definitivno uticalo na one hvalospeve o kvalitetu grafike. Bilo je tu i problema sa AI igračima, koji bi praktično bili lansirani daleko ispred vas, bez ikakve mogućnosti da ih sustignete, čak i sa usavršenim skill-ovima. Milestone inače nije poznat po visoko kvalitetnim naslovima, po pitanju tehnikalija pa smo sa MXGP Pro pomalo i iznenađeni koliko igra u stvari dobro i kvalitetno izgleda, a svi problemi koje smo naveli lako mogu biti rešeni u post launch nadogradnjama, koji će svakako biti u izobilju. MXGP Pro možete igrati na Xbox One, Playstation 4 i PC platformama. PS4 instalacija je velika oko 16GB, a za PC verziju trebaće vam ovakav računar:
  • OS: Windows 7 64-Bit or later
  • Processor: Intel Core i7-2600,  AMD FX-8350 or equivalent
  • Memory: 16 GB RAM