Elden Ring će raditi na 60fps - Prikazano 15 min gameplay-a

Elden Ring će raditi na 60fps - Prikazano 15 min gameplay-a
11. novembar 2021. 15 pregleda

Elden Ring će raditi na 60fps - Prikazano 15 min gameplay-a

Potvrđeno je da će Elden Ring na PS5 i Xbox S/S konzolama imati dva režima performansi: jedan sa fokusom na 4K rezoluciju, a drugi koji će vam omogućiti da igrate sa performansama do 60 frejmova u sekundi sa smanjenjem rezolucije. Drugim rečima, Elden Ring će biti prva From Softvare igra koja nudi izbor između dva režima performansi na konzolama.

Štaviše, to će biti prva From Softvare igra koja podržava Ray Tracing efekte… samo ne odmah po objavljivanju, već i sa naknadnim ažuriranjem. Na starijim konzolama igra će ići pri 30 fps. Što se tiče rezolucije, igrači će biti dočekani sa rezolucijom od 900p na Xbox One a na PlayStationu 4 će koristiti rezoluciju od 1080p.

Elden Ring Cena

Prikazan je i gameplay od 15 minuta u kom se vidi mnogo toga. Mogu da se jašu duhovni divokoze, prikazana je mogućnost igrača da priziva duhove u pomoć, a u više navrata je demonstrirano kako u Elden Ringu ne treba paziti na štetu prilikom skoka sa visine. Ogromni zmaj koji bi u drugim igrama bio završni boss, ovde je tek usputna distrakcija prilikom istraživanja okoline.

Čini nam se da je mehanika šunjanja preuzeta iz Sekiro: Shadows Die Twice pa je i ovde moguće izbegavati neprijatelje. Multiplayer se može proširiti na PvP, ali i na kooperativno igranje. Biće mnogo usputnih zadataka, mapa koju ćemo popunjavati skupljanjem njenih fragmenata kao i čitav niz dungeon-a. Završna lokacija sa boss bitkom, biće Stormveil Castle, izazovno mesto koje ima više različitih putanja od kojih su neki manje a neki više opasni.

PORUČI SVOJ PRIMERAK ELDEN RING IGRU OVDE (LINK)

Previous article:
Next article:
Komentari
Ostavite svoj komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena.