Prema informacijama nekoliko izvora, AMD za sledeću generaciju PlayStation konzola priprema Navi arhitekturu, poslednji krik tehnologije u svetu grafičkih kartica.

  Microsoft je na E3 sajmu službeno počeo priču o sledećoj generaciji konzola poručivši kako su nove Xbox platforme u inkubatoru. Ali, Microsoft nije jedini koji je već duboko u planiranju budućnosti gaminga. Već se neko vreme šuška o Playstationu 5, a sada smo dobili interesantnu priču o tome šta od njega možemo očekivati u harvdverskom pogledu. Portali WCCFT i Forbes dočepali su se (neproverenih) informacija kako su nedavna dešavanja na sceni PC hardvera bila direktan uticaj, odnosno posledica razvoja hardvera za PlayStation 5. Naime, kompanija AMD na nedavno održanom Computex sajmu nije najavila novu seriju grafičkih kartica, što je iznenadilo mnoge kad znamo da AMD Vega nije uspela pokvariti planove Nvidiji. Ako je verovati najnovijim informacijama, AMD-ove grafičke kartice na Navi arhitekturi neće se pojaviti sve do naredne godine jer je Navi dizajniran upravo sa PlayStation-om 5 na umu, u uskoj kolaboraciji sa Sonyjem. Ovo nije čudno jer im saradnja sa Sonyjem i Microsoftom donosi oko 20% ukupne zarade, a još većom integracijom sa gaming konzolama ta ista zarada mogla bi biti važnija od one koju kompanija ostvaruje od prodaje grafičkih kartica na IT tržištima.   Ali, šta to konkretno znači za PlayStation 5? Znači da će konzola koristiti relativno novu arhitekturu, odnosno hardver koji u startu neće mnogo zaostajati za onim koji se danas koristi u gaming računarima. Konzolu će takođe pokretati i AMD-ova Zen tehnologija koju koriste današnji Ryzen procesori, a sa njom bi mogli videti bolje balansiranje snage između procesora i grafičkog rešenja. To bi za igre na konzolama moglo značiti ostvarenje sna od 60 sličica po sekundi. Ono što u trenutnoj generaciji konzola predstavlja usko grlo je svakako CPU sekcija ugrađenog APU-a, budući da se sastoji od 8 low power AMD Jaguar jezgara, koja su u tom momentu bila namenjena mobilnim platformama. Čak su se i sami developeri žalili da su baš zbog nemogućnosti CPU sekcije bili sprečeni da u mnoge ekskluzive donesu 60FPS modove, makar i u 1080p verziji na jačim izdanjima obe platforme (PS4 Pro i Xbox One X).