Pre nekoliko nedelja izašao je kratki video u kojem tim Techland-a objašnjava situaciju u vezi sa nastavkom Dying Light. Dying Light 2 nije prestao da se razvija, i vredno se radi na tom naslovu. Iako ništa konkretno nije rečeno, na kraju smo dobili potvrdu da bi igra trebalo da izađe ove godine.

Sada su glavni ljudi razvojnog tima odlučili da razgovaraju malo više o svojoj predstojećoj igri, komentarišući njen dolazak na nove konzole, njen svet i ostalu mehaniku. U intervjuu za portal Wccftech je naglašeno da će odluke igrača značajno uticati na promene u okruženju, kako kroz glavne misije, tako i uz pomoć posebnog sistema koji će biti orijentisan na događaje u gradu. Napominju da je mapa u ovoj igri četiri puta veća od one u prvom delu i da će imati mnogo više vertikalnog načina igre.

Dying Light je prvobitno trebalo da dođe na PlaiStation 3 i Xbox 360, ali Techland je odlučio da u potpunosti odbaci tu nameru i da se skroz fokusira na tada nove konzole - PS4 i Xbox One. Dying Light 2 neće slediti ovaj proces, ali moći ćemo da ga reprodukujemo na starim i novim generacijama konzola. Drugi deo popularne zombi parkour avanture imaće podršku za raytracing na PlaiStation 5 i Xbox Series X / S i mogućnost igranja u 60 fps i 4K.

Dying Light 2 Raytracing Support Za PS5 i XSX Cena

Programeri tvrde da će se otvoreni svet u Dying Light 2 razlikovati od otvorenog sveta drugih igara, uglavnom zbog promena izazvanih odlukama igrača. U igri takođe možemo očekivati slučajne i potpuno neočekivane događaje, slične onima u Red Dead Redemption 2. Veštačka inteligencija biće nekoliko koraka iznad originala zbog svog izuzetno realističnog i složenog ponašanja.

Nismo saznali previše informacija o glavnom protagonistu Aidenu, ali su nam otkrili da je u grad došao u potrazi za nekim ili nečim. Što se tiče zaraženih, u Dying Light 2 će se na ekranu prikazati još mnogo njih, zahvaljujući poboljšanom engineu. Igra može trajati od 20 do 60 sati, u zavisnosti od toga kako se prebacujete. Razumeju zabrinutost obožavalaca zbog odlaska nekoliko ljudi iz razvojnog studija, ali uveravaju da je sve i dalje pod kontrolom jer im istovremeno dolazi nova radna snaga.

Šta je to raytracing?

Raytracing je tehnika prikazivanja uz pomoć koje se mogu stvoriti neverovatno realni efekti refleksija, svetlosti i senki. U osnovi, algoritam može slediti put svetlosti, a zatim može simulirati način interakcije svetlosti sa virtuelnim objektima koji su stvoreni u računarskom svetu. Algoritam uzima u obzir kako svetlost pogađa površinu i izračunava samu interakciju i količinu svetlosti koju ljudsko oko može da obradi da bi bila prava svetlost, refleksije i senke. Da imamo dovoljno računarske snage, mogli bismo stvoriti neverovatno realne CG scene, koje se gotovo ne bi razlikovale od scena iz stvarnog života.